MISSION CX 8000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

MISSION CX 8000

Odporučená cena:
4149.00€
Modelový rok:
2019
Rám:
Mission CX CF3
Vidlica:
Mission CX CF
Prehadzovač:
Sram Force1
Radenie zadné:
Sram Force1 Disc
Brzdové páky:
Sram Force1 Disc
Brzda predná:
Sram Force1, hydraulická kotúčová, 160mm
Brzda zadná:
Sram Force1, hydraulická kotúčová, 160mm
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Force1, 40z
Stredové zloženie:
Sram PF PF86
Reťaz:
KMC X11-1
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss ER1400 Spline DB21, 100x12mm/P, 142x12mm/Z, vnútorná šírka 20mm, 21mm height, centerlock
Kazeta:
Shimano CS-R7000, 11-32z, 11s
Plášť predný:
Maxxis All Terrane, 700x33C, skladací, Tubeless kompatibilný
Plášť zadný:
Maxxis All Terrane, 700x33C, skladací, Tubeless kompatibilný
Predstavec:
Merida Expert CC, priemer 31.8mm, uhol -5°
Riadítka:
Merida Expert SL
Gripy:
Merida Road Expert
Hlavové zloženie:
VP-B303AC Neck, 2191027145
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Carbon Team Superlite, priemer 27.2mm, offset 0mm
Sedlo:
Merida Expert CC
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
7,72kg

MISSION CX 8000

geometria
Veľkosť rámu: 
XS
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
470
500
530
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
520
535
550
565
580
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
90
109
125
144
163
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
70.75
71
71.75
72
72.25
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74
74
74
74
74
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
423
423
423
423
423
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
68
68
68
68
68
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
400
400
400
400
400
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
787
815
842
870
894
S - STACK (mm): 
514
533
553
572
591
R - REACH (mm): 
373
382
392
401
411
WB - Rázvor kolies (mm): 
999
1013
1016
1029
1042

MISSION CX 8000

REMOVABLE F-MOUNT

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

12-100 predná pevná oska

Vybrané predné vidlice využívajú 100 mm širokú pevnú osku s priemerom 12 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

MISSION CX 8000

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.