REACTO DISC TEAM-E

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

REACTO DISC TEAM-E

Odporučená cena:
7399.00€  8899.00€ 
Modelový rok:
2018
Veľkosti:
XS(47);S(50);SM(52);ML(54);L(56);XL(59);
Rám:
Reacto Disc CF4
Vidlica:
Superlite celokarbónová vidlica, X-Taper krk, 12mm pevná oska
Prešmykovač:
Shimano Dura Ace Di2
Prehadzovač:
Shimano Dura Ace Di2
Radenie predné:
Shimano Dura Ace Disc Di2
Radenie zadné:
Shimano Dura Ace Disc Di2
Brzdové páky:
Shimano Dura Ace
Brzda predná:
Shimano Dura Ace hydraulická kotúčová brzda, Centerlock 160mm kotúč
Brzda zadná:
Shimano Dura Ace hydraulická kotúčová brzda, Centerlock 160mm kotúč
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano Dura Ace 52-36z
Stredové zloženie:
FSA 386-BB30 PF6000
Reťaz:
KMC X11SL DLC
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss PRC 1400 Spline 65DB 12x100/12x142mm R.A.T. pevné osky, aero špice
Kazeta:
Shimano CS-9100, 11s, 11-28z
Plášť predný:
Continental Grand Prix 4000S 25c skladací
Plášť zadný:
Continental Grand Prix 4000S 25c skladací
Predstavec:
Vision Metron 5D celokarbónové riadítka s integrovaným predstavcom
Riadítka:
Vision Metron 5D celokarbónové riadítka s integrovaným predstavcom
Gripy:
Prologo Touch Merida
Hlavové zloženie:
FSA Reacto CF
Sedlová objímka:
integrovaná v ráme, na imbusovú skrutku
Sedlovka:
Reacto Carbon Superlite [Di2 ready]
Sedlo:
Prologo Zero II Pas CPC
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
7,47kg

REACTO DISC TEAM-E

geometria
Veľkosť rámu: 
XS(47)
S(50)
SM(52)
ML(54)
L(56)
XL(59)
ST - Sedlová trubka (mm): 
470
500
520
540
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
520
535
545
560
575
590
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
116
126
142
157
172
192
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71.5
72.5
73.5
73.5
73.5
74
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74
74
72.5
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
408
408
408
408
408
408
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
70
70
66
66
66
66
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
368
368
368
368
368
368
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
735
761
782
800
819
844
S - STACK (mm): 
516
529
543
557
572
593
R - REACH (mm): 
377
383
389
395
400
409
WB - Rázvor kolies (mm): 
975
978
980
990
1000
1009

REACTO DISC TEAM-E

REACTO CF4 DISC (2018)

Rám úrovne Superlite CF4 využíva najkvalitnejšie karbónové vlákna pre dosiahnutie najnižšej hmotnosti (kotúčová verzia približne 1,1 kg – M/L). Agresívna profesionálna geometria s NACA Fastback zrezaným kvapkovitým profilom trubiek spolu so zoštíhlenou kónickou hlavovou trubkou (1 ¼“) zaručujú výbornú aerodynamickú efektívnosť a tuhé stredové zloženie BB386 zas výnimočný prenos síl. Rám aj vidlica využívajú systém pevných osiek R.A.T s technológiou chladenia kotúčov.

12-100 predná pevná oska

Vybrané predné vidlice využívajú 100 mm širokú pevnú osku s priemerom 12 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

Disc Cooler

Kotúčové brzdy na cestných bicykloch sú jednou z najväčších inovácií v tomto segmente. Náš originálny chladiaci systém kotúčovej brzdy cestného bicykla je účinným benefitom obzvlášť v dlhých zjazdoch, pretože na rozdiel od horských bicyklov, cestné modely sú väčšinou osadené menšími kotúčmi. Predná brzda je dostatočne chladená prúdením vzduchu, ale keďže zadná brzda je v zakryte, je “Disc Cooler” pri odvode tepla veľmi užitočný. Brzda vďaka nemu poskytuje konštantný brzdný výkon.

S-Flex

Pevná zadná stavba je tvrdá a nepohodlná? Nie pri bicykloch značky MERIDA! Vďaka technológii "S-FLEX" sa karbónové modely REACTO, ako aj BIG.NINE & BIG.SEVEN, môžu pochváliť výnimočným pohodlím v sedle. Špeciálne tvarovaná sedlovka modelu REACTO tlmí nerovnosti povrchu vďaka svojej špecifickej konštrukcii. Takýmto spôsobom S-FLEX efektívne ušetrí svojmu jazdcovi zásoby energie aj pri dlhých vzdialenostiach.

Integrated Seatpost Clamp

Navrhovanie špičkových prostriedkov pre pretekárov WorldTour je podobný práci tímu Formuly 1: každý, aj najmenší nenápadný detail, môže spraviť vo výsledku rozhodujúce sekundy. Preto je integrovaná sedlová objímka našich modelov WARP TT a REACTO omnoho viac, než len vizuálny detail: takýto špeciálny spôsob upnutia sedlovky efektívne minimalizuje turbulencie na konci hornej rámovej trubky a tým šetrí dôležité energetické zásoby jazdca.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

NACA Fastback Profile

Špeciálne navrhnutý profil trubiek "NACA0028 Fastback" modelov WARP, REACTO a SCULTURA a najnovšie aj na našich nových modeloch BIG.NINE a BIG.SEVEN je založený na vyhodnotení dát, ktoré boli získané pri komplexných testoch v aerodynamickom tuneli. Hlavne pri dolnej rámovej trubke, sedlovej trubke a trubkách hornej zadnej stavby sa ukázal kvapkovitý profil trubiek so zrezaným koncom z aerodynamického hľadiska ako optimálny. Tým sa dosiahla ideálna kombinácia kľúčových faktorov: tuhosti a aerodynamiky.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

Flip Flop Seatpost Head

Hlavným cieľom aero bicykla je prirodzene ponúknuť čo najlepšie možné výsledky z hľadiska aerodynamiky. V prípade bicyklov MERIDA je hneď na druhom mieste maximálna schopnosť sa adaptovať jazdcovi. Pretože aj najlepšie výsledky z aerodynamického tunela môžu byť zbytočné, ak jazdec nie je schopný zaujať na bicykli optimálnu pozíciu a produkuje tak zbytočne vysoký odpor vzduchu. Vďaka sedlovke s upínacím mechanizmom "Flip Flop Head" na modeloch REACTO a WARP TT je možné optimálne nastaviť ľubovoľný sklon a pozíciu sedla.

REACTO DISC TEAM-E

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.
360_nahlad: 
https://img.mcg-parts.de/merida-bikes360/2018/REACTO_DISC_TEAM_MY2018/output/REACTO_DISC_TEAM_MY2018.html

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.