REACTO DISC YC EDITION

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

REACTO DISC YC EDITION

Odporučená cena:
4199.00€
Modelový rok:
2019
Rám:
Reacto CF2 Disc
Vidlica:
Merida Reacto CF2 Disc
Prešmykovač:
Shimano Dura Ace
Prehadzovač:
Shimano Dura Ace
Radenie predné:
Shimano Ultegra Disc
Radenie zadné:
Shimano Ultegra Disc
Brzdové páky:
Shimano Ultegra
Brzda predná:
Shimano Ultegra, hydraulická kotúčová, 160mm
Brzda zadná:
Shimano Ultegra, hydraulická kotúčová, 160mm
Kľuky s prevodníkmi:
FSA SL-K Light, 52-36z
Stredové zloženie:
FSA 386-BB30 PF6000 [FSA FC]
Reťaz:
KMC X11-1
Náboj predný:
súčasť sady kolies, 12-100
Náboj zadný:
súčasť sady kolies, 12-142
Ráfiky:
Vision 55DB SC, 100x12mm/P, 142x12mm/Z, vnútorná šírka 19mm
Kazeta:
Shimano CS-R7000, 11-30z, 11s
Plášť predný:
Continental Grand Sport Race, 700x25C, skladací
Plášť zadný:
Continental Grand Sport Race, 700x25C, skladací
Predstavec:
Merida Expert CC, priemer 31.8mm, uhol -5°
Riadítka:
Vision Metron 4D rovné, 31.8mm
Gripy:
Merida Road Expert
Hlavové zloženie:
Merida Reacto Neck, 2191026779
Sedlová objímka:
Merida Reacto Aero
Sedlovka:
Merida Expert CW, Aero dizajn, offset 15mm, karbón
Sedlo:
Prologo Zero II Pas T2.0
Pedále:
nie sú súčasťou

REACTO DISC YC EDITION

geometria
Veľkosť rámu: 
XXS(44)
XS(47)
S(50)
SM(52)
ML(54)
L(56)
XL(59)
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
515
520
535
545
560
575
590
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
122
132
142
162
177
197
217
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
70
71
71
72.5
73
73
73.5
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74
74
73.5
73
73
-2°adj.
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
408
408
408
408
408
408
408
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
70
70
70
66
66
66
66
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
368
368
368
368
368
368
368
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
712
735
759
782
802
821
848
S - STACK (mm): 
516
529
539
558
575
593
616
R - REACH (mm): 
372
373
381
385
390
394
402
WB - Rázvor kolies (mm): 
984
981
991
990
995
1005
1014

REACTO DISC YC EDITION

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

12-100 predná pevná oska

Vybrané predné vidlice využívajú 100 mm širokú pevnú osku s priemerom 12 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

Disc Cooler

Kotúčové brzdy na cestných bicykloch sú jednou z najväčších inovácií v tomto segmente. Náš originálny chladiaci systém kotúčovej brzdy cestného bicykla je účinným benefitom obzvlášť v dlhých zjazdoch, pretože na rozdiel od horských bicyklov, cestné modely sú väčšinou osadené menšími kotúčmi. Predná brzda je dostatočne chladená prúdením vzduchu, ale keďže zadná brzda je v zakryte, je “Disc Cooler” pri odvode tepla veľmi užitočný. Brzda vďaka nemu poskytuje konštantný brzdný výkon.

Flip Flop Seatpost Head

Hlavným cieľom aero bicykla je prirodzene ponúknuť čo najlepšie možné výsledky z hľadiska aerodynamiky. V prípade bicyklov MERIDA je hneď na druhom mieste maximálna schopnosť sa adaptovať jazdcovi. Pretože aj najlepšie výsledky z aerodynamického tunela môžu byť zbytočné, ak jazdec nie je schopný zaujať na bicykli optimálnu pozíciu a produkuje tak zbytočne vysoký odpor vzduchu. Vďaka sedlovke s upínacím mechanizmom "Flip Flop Head" na modeloch REACTO a WARP TT je možné optimálne nastaviť ľubovoľný sklon a pozíciu sedla.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Integrated Seatpost Clamp

Navrhovanie špičkových prostriedkov pre pretekárov WorldTour je podobný práci tímu Formuly 1: každý, aj najmenší nenápadný detail, môže spraviť vo výsledku rozhodujúce sekundy. Preto je integrovaná sedlová objímka našich modelov WARP TT a REACTO omnoho viac, než len vizuálny detail: takýto špeciálny spôsob upnutia sedlovky efektívne minimalizuje turbulencie na konci hornej rámovej trubky a tým šetrí dôležité energetické zásoby jazdca.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

S-Flex

Pevná zadná stavba je tvrdá a nepohodlná? Nie pri bicykloch značky MERIDA! Vďaka technológii "S-FLEX" sa karbónové modely REACTO, ako aj BIG.NINE & BIG.SEVEN, môžu pochváliť výnimočným pohodlím v sedle. Špeciálne tvarovaná sedlovka modelu REACTO tlmí nerovnosti povrchu vďaka svojej špecifickej konštrukcii. Takýmto spôsobom S-FLEX efektívne ušetrí svojmu jazdcovi zásoby energie aj pri dlhých vzdialenostiach.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

NACA Fastback Profile

Špeciálne navrhnutý profil trubiek "NACA0028 Fastback" modelov WARP, REACTO a SCULTURA a najnovšie aj na našich nových modeloch BIG.NINE a BIG.SEVEN je založený na vyhodnotení dát, ktoré boli získané pri komplexných testoch v aerodynamickom tuneli. Hlavne pri dolnej rámovej trubke, sedlovej trubke a trubkách hornej zadnej stavby sa ukázal kvapkovitý profil trubiek so zrezaným koncom z aerodynamického hľadiska ako optimálny. Tým sa dosiahla ideálna kombinácia kľúčových faktorov: tuhosti a aerodynamiky.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

REACTO DISC YC EDITION

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.