REACTO TEAM-E

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

REACTO TEAM-E

Odporučená cena:
4799.00€  8599.00€ 
Modelový rok:
2015
Veľkosti:
SM(52)-ML(54)-L(56) cm
Rám:
Reacto CF4
Vidlica:
Reacto Carbon superlite-direct
Prešmykovač:
Shimano Dura Ace Di2
Prehadzovač:
Shimano Dura Ace Di2
Radenie predné:
Shimano Dura Ace Di2
Radenie zadné:
Shimano Dura Ace Di2
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Shimano Dura Ace-direct
Brzda zadná:
Shimano Dura Ace-direct
Kľuky s prevodníkmi:
Rotor Flow noQ 52-36
Stredové zloženie:
integrované
Reťaz:
Shimano Dura Ace 11s
Náboj predný:
integrované
Náboj zadný:
integrované
Ráfiky:
Fulcrum Red Wind H50
Kazeta:
Shimano CS-9000-11 11-28
Plášť predný:
Continental Grand Prix 4000S 23 KV
Plášť zadný:
Continental Grand Prix 4000S 23 KV
Predstavec:
FSA OS99 -6
Riadítka:
FSA K-Force compact OS
Gripy:
Prologo Touch
Hlavové zloženie:
Big Conoid-insert carbon neck CF
Sedlová objímka:
integrované
Sedlovka:
Reacto Aero carbon SL Di2
Sedlo:
Prologo new Nago EVO triax
Hmotnosť :
7,3kg

REACTO TEAM-E

geometria
Veľkosť rámu: 
47
50
52
54
56
59
ST - Sedlová trubka (mm): 
470
500
520
540
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
520
535
545
560
575
590
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
109
124
139
159
184
209
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71
72
73
73
73
73
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
72-75
72-75
72-75
72-75
72-75
72-75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
405
405
405
405
405
405
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
61
61
61
61
61
61
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
366
366
366
366
366
366
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
803
829
846
863
885
911
S - STACK (mm): 
514
527
540
559
578
602
R - REACH (mm): 
371
379
390
400
398
406
WB - Rázvor kolies (mm): 
974
978
984
994
1008
1019

REACTO TEAM-E

Integrated Seatpost Clamp

Navrhovanie špičkových prostriedkov pre pretekárov WorldTour je podobný práci tímu Formuly 1: každý, aj najmenší nenápadný detail, môže spraviť vo výsledku rozhodujúce sekundy. Preto je integrovaná sedlová objímka našich modelov WARP TT a REACTO omnoho viac, než len vizuálny detail: takýto špeciálny spôsob upnutia sedlovky efektívne minimalizuje turbulencie na konci hornej rámovej trubky a tým šetrí dôležité energetické zásoby jazdca.

NACA Fastback Profile

Špeciálne navrhnutý profil trubiek "NACA0028 Fastback" modelov WARP, REACTO a SCULTURA a najnovšie aj na našich nových modeloch BIG.NINE a BIG.SEVEN je založený na vyhodnotení dát, ktoré boli získané pri komplexných testoch v aerodynamickom tuneli. Hlavne pri dolnej rámovej trubke, sedlovej trubke a trubkách hornej zadnej stavby sa ukázal kvapkovitý profil trubiek so zrezaným koncom z aerodynamického hľadiska ako optimálny. Tým sa dosiahla ideálna kombinácia kľúčových faktorov: tuhosti a aerodynamiky.

Flip Flop Seatpost Head

Hlavným cieľom aero bicykla je prirodzene ponúknuť čo najlepšie možné výsledky z hľadiska aerodynamiky. V prípade bicyklov MERIDA je hneď na druhom mieste maximálna schopnosť sa adaptovať jazdcovi. Pretože aj najlepšie výsledky z aerodynamického tunela môžu byť zbytočné, ak jazdec nie je schopný zaujať na bicykli optimálnu pozíciu a produkuje tak zbytočne vysoký odpor vzduchu. Vďaka sedlovke s upínacím mechanizmom "Flip Flop Head" na modeloch REACTO a WARP TT je možné optimálne nastaviť ľubovoľný sklon a pozíciu sedla.

S-Flex

Pevná zadná stavba je tvrdá a nepohodlná? Nie pri bicykloch značky MERIDA! Vďaka technológii "S-FLEX" sa karbónové modely REACTO, ako aj BIG.NINE & BIG.SEVEN, môžu pochváliť výnimočným pohodlím v sedle. Špeciálne tvarovaná sedlovka modelu REACTO tlmí nerovnosti povrchu vďaka svojej špecifickej konštrukcii. Takýmto spôsobom S-FLEX efektívne ušetrí svojmu jazdcovi zásoby energie aj pri dlhých vzdialenostiach.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Bio Fiber Damping Compound

Príroda poslúžila ako vzor pri konštrukcii niektorých karbónových komponentov s integrovanými prírodnými ľanovými vláknami, vyznačujúcimi sa najmä jednou nanajvýš dôležitou črtou: vysoko efektívne tlmenie vibrácií. Pevné karbónové vidlice, či zadné stavby horských aj cestných bicyklov sa tak zmenia na skutočné zázraky komfortu, keď sú tieto prírodné vlákna zakomponované do torzne odolnej karbónovej štruktúry.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

REACTO TEAM-E

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.