RIDE 3000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

RIDE 3000

Odporučená cena:
1199.00€  1749.00€ 
Modelový rok:
2016
Rám:
Ride CF2
Vidlica:
Road Carbon Race
Prešmykovač:
Shimano Tiagra D
Prehadzovač:
Shimano Tiagra GS
Radenie predné:
Shimano Tiagra Dual Control
Radenie zadné:
Shimano Tiagra Dual Control
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Merida Road Pro
Brzda zadná:
Merida Road Pro
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano Tiagra 50-34z
Stredové zloženie:
Shimano Octalink
Reťaz:
KMC X10
Náboj predný:
Road Seal Bearing
Náboj zadný:
Road Seal Bearing
Ráfiky:
Vision Team 25
Kazeta:
Shimano CS-HG500-10 11-32z
Plášť predný:
Maxxis Detonator 25 skladací
Plášť zadný:
Maxxis Detonator 25 skladací
Predstavec:
Merida Pro Carbon OS -5
Riadítka:
Merida Compact Road OS
Gripy:
Merida Road Pro 3D
Hlavové zloženie:
Big Conoid S-bearing Neck Pro
Sedlová objímka:
Merida Aero 32 Allen ST
Sedlovka:
Merida Carbon H SB15 27.2mm
Sedlo:
Merida Sport 5

RIDE 3000

geometria
Veľkosť rámu: 
47
50
52
54
56
59
62
ST - Sedlová trubka (mm): 
470
500
520
540
560
590
620
TT - Horná rámová trubka (mm): 
518
530
540
550
565
580
605
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
150
150
160
170
190
215
240
260
260
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71
72
72.5
73
73
73
73
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
75
74.5
74
73.5
73
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
410
410
410
410
410
410
410
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
65
65
65
65
65
65
65
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
370
370
370
370
370
370
370
370
370
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
770
793
814
833
852
873
901
927
S - STACK (mm): 
542
542
555
567
587
611
635
654
R - REACH (mm): 
373
373
376
378
376
378
386
405
WB - Rázvor kolies (mm): 
989
989
987
988
988
997
1012
1037

RIDE 3000

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Flex-Stay

Cestné bicykle a MTB hardtaily nemajú systém zadného pruženia. Týmto dosahujú svoju nízku hmotnosť, ale aj schopnosť efektívne preniesť výkon jazdca na pohyb vpred. Ale pevná zadná stavba zároveň prenáša akékoľvek nárazy na telo jazdca, čo má negatívny vplyv na jeho výkonnostný potenciál. „Flex Stay“ konštrukcia zadnej stavby však dokáže tieto neželané vplyvy účinne eliminovať: jej špeciálny dizajn absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniknuté vibrácie.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

Dvojkomorová technológia

Vďaka špeciálnej vystužujúcej priečke integrovanej v nohách cestných karbónových vidlíc dosiahla MERIDA kombináciu dvoch zdanlivo protichodných technologických charakteristík: výnimočné hodnoty torznej tuhosti pre maximálnu kvalitu riadenia a bezpečnosti na strane jednej a určitú mieru tlmiacej flexibility na strane druhej. Cestné karbónové vidlice MERIDA sú vďaka tomu vysoko bezpečné aj komfortné zároveň.

RIDE 3000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.