RIDE DISC 3000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

RIDE DISC 3000

Odporučená cena:
1299.00€  1899.00€ 
Modelový rok:
2016
Rám:
Ride Disc CF2
Vidlica:
Race Carbon Disc 15
Prešmykovač:
FSA Tempo 50-34
Prehadzovač:
Shimano Tiagra GS
Radenie predné:
Shimano Tiagra Dual Control
Radenie zadné:
Shimano Tiagra Dual Control
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Tektro Spyre Disc 160mm
Brzda zadná:
Tektro Spyre Disc 160mm
Kľuky s prevodníkmi:
FSA Gossamer Pro 50-34z [386 Evo]
Stredové zloženie:
integrované
Reťaz:
KMC X10
Náboj predný:
Formula Bearing Disc 15x100mm pevná oska
Náboj zadný:
Bearing Disc kazetový
Ráfiky:
Merida Comp 22 Disc pair
Kazeta:
Shimano CS-HG500-10 11-32z
Plášť predný:
Maxxis Detonator 25 skladací
Plášť zadný:
Maxxis Detonator 25 skladací
Predstavec:
Merida Pro Carbon OS -5
Riadítka:
Merida Compact Road OS
Gripy:
Merida Road Pro 3D
Hlavové zloženie:
Big Conoid S-bearing Neck Pro
Sedlová objímka:
Merida Aero 32 Allen ST
Sedlovka:
Merida Carbon H SB15 27.2mm
Sedlo:
Merida Race 5
Hmotnosť :
9,0kg

RIDE DISC 3000

geometria
Veľkosť rámu: 
47
50
52
54
56
59
ST - Sedlová trubka (mm): 
470
500
520
540
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
518
530
542
554
570
585
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
140
152
165
180
205
230
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71
72
72.5
73
73
73
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73
73
73
73
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
412
412
412
412
412
412
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
69
69
69
69
69
69
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
374
374
374
374
374
374
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
784
809
828
847
868
897
S - STACK (mm): 
541
556
570
596
610
634
R - REACH (mm): 
353
360
368
375
384
391
WB - Rázvor kolies (mm): 
971
974
981
988
1004
1019

RIDE DISC 3000

15-100 mm predná pevná oska

15 mm pevná oska na prednom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi, je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

Bio Fiber Damping Compound

Príroda poslúžila ako vzor pri konštrukcii niektorých karbónových komponentov s integrovanými prírodnými ľanovými vláknami, vyznačujúcimi sa najmä jednou nanajvýš dôležitou črtou: vysoko efektívne tlmenie vibrácií. Pevné karbónové vidlice, či zadné stavby horských aj cestných bicyklov sa tak zmenia na skutočné zázraky komfortu, keď sú tieto prírodné vlákna zakomponované do torzne odolnej karbónovej štruktúry.

Flex-Stay

Cestné bicykle a MTB hardtaily nemajú systém zadného pruženia. Týmto dosahujú svoju nízku hmotnosť, ale aj schopnosť efektívne preniesť výkon jazdca na pohyb vpred. Ale pevná zadná stavba zároveň prenáša akékoľvek nárazy na telo jazdca, čo má negatívny vplyv na jeho výkonnostný potenciál. „Flex Stay“ konštrukcia zadnej stavby však dokáže tieto neželané vplyvy účinne eliminovať: jej špeciálny dizajn absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniknuté vibrácie.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Dvojkomorová technológia

Vďaka špeciálnej vystužujúcej priečke integrovanej v nohách cestných karbónových vidlíc dosiahla MERIDA kombináciu dvoch zdanlivo protichodných technologických charakteristík: výnimočné hodnoty torznej tuhosti pre maximálnu kvalitu riadenia a bezpečnosti na strane jednej a určitú mieru tlmiacej flexibility na strane druhej. Cestné karbónové vidlice MERIDA sú vďaka tomu vysoko bezpečné aj komfortné zároveň.

RIDE DISC 3000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.