RIDE DISC 500

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

RIDE DISC 500

Odporučená cena:
1299.00€  1799.00€ 
Modelový rok:
2016
Rám:
Ride Disc-single
Vidlica:
Race Carbon Disc 15
Prešmykovač:
Shimano Ultegra D
Prehadzovač:
Shimano Ultegra GS
Radenie predné:
Shimano ST-RS505
Radenie zadné:
Shimano ST-RS505
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Shimano RS785 160mm
Brzda zadná:
Shimano RS785 160mm J
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano RS500 50-34z
Stredové zloženie:
integrované
Reťaz:
KMC X11
Náboj predný:
súčasť sady kolies, 15mm pevná oska
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
Fulcrum Racing Sport Disc
Kazeta:
Shimano CS-5800-11 11-32z
Plášť predný:
Maxxis Detonator 25 skladací
Plášť zadný:
Maxxis Detonator 25 skladací
Predstavec:
Merida Pro OS -5
Riadítka:
FSA Gossamer Compact OS
Gripy:
Merida Road Pro 3D
Hlavové zloženie:
Big Conoid S-bearing Neck Pro
Sedlová objímka:
Merida Aero 32 Allen ST
Sedlovka:
Merida Carbon H SB15 27.2mm
Sedlo:
Merida Race 5
Hmotnosť :
9,2kg

RIDE DISC 500

geometria
Veľkosť rámu: 
47
50
52
54
56
59
ST - Sedlová trubka (mm): 
470
500
520
540
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
518
530
542
555
570
585
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
140
152
165
180
205
230
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71
72
72.5
73
73
73
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74
73.5
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
420
420
420
420
420
420
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
69
69
69
69
69
69
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
375
375
375
375
375
375
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
733
759
777
795
815
843
S - STACK (mm): 
541
556
570
586
610
634
R - REACH (mm): 
368
376
379
381
384
391
WB - Rázvor kolies (mm): 
995
998
1000
1003
1012
1027

RIDE DISC 500

15-100 mm predná pevná oska

15 mm pevná oska na prednom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi, je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

TFS - Technoforming System

Vďaka svojej nízkej hmotnosti si hliník stále drží silnú pozíciu pri výrobe rámov. Inovatívne tvary, ktoré siahajú omnoho ďalej ako len okrúhle trubky, boli umožnené vďaka mechanickému formovaniu technológiou TFS. Použitý materiál: hliníková zliatina Racelite 6061.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

RIDE DISC 500

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.