SCULTURA TEAM

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

SCULTURA TEAM

Odporučená cena:
4790.00€  6599.00€ 
Modelový rok:
2016
Rám:
Scultura CF4 Lite MC
Vidlica:
Scultura Mid Superlite
Prešmykovač:
Shimano Dura Ace
Prehadzovač:
Shimano Dura Ace
Radenie predné:
Shimano Dura Ace
Radenie zadné:
Shimano Dura Ace
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Shimano Dura Ace
Brzda zadná:
Shimano Dura Ace Direct Mount
Kľuky s prevodníkmi:
Rotor 3D30 noQ 52-36z [386 Evo]
Stredové zloženie:
integrované
Reťaz:
KMC X11SL DLC
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
Fulcrum Racing Zero Carbon
Kazeta:
Shimano CS-9000-11 11-28z
Plášť predný:
Continental Grand Prix 4000S 25 skladací
Plášť zadný:
Continental Grand Prix 4000S 25 skladací
Predstavec:
FSA OS99 -6
Riadítka:
FSA K-Force Compact OS
Gripy:
Prologo Touch
Hlavové zloženie:
B44-4852-BCP Carbon Neck Pro
Sedlová objímka:
Carbon 305 Allen
Sedlovka:
FSA K-Force Lite SB25 27.2mm
Sedlo:
Prologo Scratch 2 T2.0
Hmotnosť :
6,5kg

SCULTURA TEAM

geometria
Veľkosť rámu: 
44
47
50
52
54
56
59
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
510
520
535
545
560
575
590
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
115
125
140
155
170
190
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71
71.5
72.5
73.5
73.5
73.5
74
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74
74
73.5
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
400
400
400
400
400
400
400
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
66
66
66
66
66
66
66
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
370
370
370
370
370
370
370
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
691
718
744
764
779
798
825
S - STACK (mm): 
500
512
524
543
557
571
592
R - REACH (mm): 
371
377
383
388
394
399
408
WB - Rázvor kolies (mm): 
963
963
966
972
982
991
1001

SCULTURA TEAM

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Bio Fiber Damping Compound

Príroda poslúžila ako vzor pri konštrukcii niektorých karbónových komponentov s integrovanými prírodnými ľanovými vláknami, vyznačujúcimi sa najmä jednou nanajvýš dôležitou črtou: vysoko efektívne tlmenie vibrácií. Pevné karbónové vidlice, či zadné stavby horských aj cestných bicyklov sa tak zmenia na skutočné zázraky komfortu, keď sú tieto prírodné vlákna zakomponované do torzne odolnej karbónovej štruktúry.

Flex-Stay

Cestné bicykle a MTB hardtaily nemajú systém zadného pruženia. Týmto dosahujú svoju nízku hmotnosť, ale aj schopnosť efektívne preniesť výkon jazdca na pohyb vpred. Ale pevná zadná stavba zároveň prenáša akékoľvek nárazy na telo jazdca, čo má negatívny vplyv na jeho výkonnostný potenciál. „Flex Stay“ konštrukcia zadnej stavby však dokáže tieto neželané vplyvy účinne eliminovať: jej špeciálny dizajn absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniknuté vibrácie.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

SCULTURA TEAM

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.