SILEX 6000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

SILEX 6000

Odporučená cena:
1849.00€  2199.00€ 
Modelový rok:
2018
Veľkosti:
XS(44);S(47);M(50);L(53);XL(56);
Rám:
Silex CF2
Vidlica:
Celokarbónová vidlica, X-Taper krk, 12mm pevná oska
Prehadzovač:
Sram Apex 1
Radenie zadné:
Sram Apex
Brzdové páky:
Sram Apex 1
Brzda predná:
Sram Apex hydraulická kotúčová brzda, 160mm kotúč
Brzda zadná:
Sram Apex hydraulická kotúčová brzda, 160mm kotúč
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Apex 1 44z
Reťaz:
KMC X11-1
Náboj predný:
Merida Disc 6-skr. s utesnenými ložiskami 12x100mm pevná oska
Náboj zadný:
Merida Disc 6-skr. s utesnenými ložiskami 12x142mm pevná oska
Ráfiky:
Merida Expert CC
Kazeta:
Sram PG-1130, 11s, 11-42z
Plášť predný:
Maxxis Gravel 700x35c semislick skladací, Silkworm-Tech & zvýšená ochrana proti defektom
Plášť zadný:
Maxxis Gravel 700x35c semislick skladací, Silkworm-Tech & zvýšená ochrana proti defektom
Predstavec:
Merida Expert 3D Forged Al6061, oversize objímka, uhol -5°
Riadítka:
Merida Expert, Double Butted Al6061, kompaktný drop, oversize objímka
Gripy:
Merida Road Expert s ergonomickými vložkami pre zvýšenie komfortu
Hlavové zloženie:
Silex
Sedlová objímka:
integrovaná v ráme, na imbusovú skrutku
Sedlovka:
Merida Carbon Expert 30.9mm
Sedlo:
Prologo Scratch, 142mm
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
8,75kg

SILEX 6000

geometria
Veľkosť rámu: 
XS(44)
S(47)
M(50)
L(53)
XL(56)
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
530
560
TT - Horná rámová trubka (mm): 
548
564
580
600
620
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
160
180
200
220
240
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71
71
71
71
71
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74
74
74
74
74
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
430
430
430
430
430
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
75
75
75
75
75
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
397
397
397
397
397
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
701
731
760
790
819
S - STACK (mm): 
558
607
626
645
664
R - REACH (mm): 
379
390
400
415
430
WB - Rázvor kolies (mm): 
1027
1044
1061
1082
1104

SILEX 6000

SILEX CF2 (2018)

Karbónový rám úrovne CF2 so vzpriamenejšou „Gravel“ geometriou pre stabilné a obratné ovládanie. Kónická hlavová trubka a 12mm pevné osky zaručujú tuhosť a precíznosť ovládania. Vybavené vnútorným vedením laniek a stredovým zložením PressFit 386.

C-Mount

Bicykel môže byť mnohým: partnerom pre voľný čas, športovým náradím, jednoduchým spôsobom dopravy… a všetko toto má spoločné to, že môžete potrebovať niečo odniesť. Či už je to kufrík pri ceste do kancelárie, denný nákup alebo dokonca vaše deti vo vhodnej detskej sedačke. Potrebný doplnok pre tento účel je zadný nosič – bicykle MERIDA s technológiou “C-Mount” majú už úchyty pre zadný nosič integrované v ráme (niektoré naše modely vyžadujú špecifické zadné nosiče). Vďaka nim je montáž nosiča jednoduchá a rýchla.

F-Mount

Čím je počasie krajšie, tým viac zábavy máte pri jazde na bicykli a naopak. Tento jednoduchý vzorec platí až do chvíle objavenia dobre vyzerajúceho a technicky dobre fungujúceho riešenia integrovaných blatníkov pre váš bicykel. Bicykle MERIDA s rozhraním “F-Mount” majú už úchyty pre blatníky integrované v ráme (niektoré naše modely vyžadujú špecifické blatníky). Vďaka nim je montáž blatníkov jednoduchá a rýchla.

12-100 predná pevná oska

Vybrané predné vidlice využívajú 100 mm širokú pevnú osku s priemerom 12 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

Disc Cooler

Kotúčové brzdy na cestných bicykloch sú jednou z najväčších inovácií v tomto segmente. Náš originálny chladiaci systém kotúčovej brzdy cestného bicykla je účinným benefitom obzvlášť v dlhých zjazdoch, pretože na rozdiel od horských bicyklov, cestné modely sú väčšinou osadené menšími kotúčmi. Predná brzda je dostatočne chladená prúdením vzduchu, ale keďže zadná brzda je v zakryte, je “Disc Cooler” pri odvode tepla veľmi užitočný. Brzda vďaka nemu poskytuje konštantný brzdný výkon.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

SILEX 6000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.