SPEEDER 200

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

SPEEDER 200

Odporučená cena:
749.00€
Modelový rok:
2019
Rám:
Speeder Lite
Vidlica:
Merida Speeder CF2
Prešmykovač:
Shimano Sora
Prehadzovač:
Shimano Sora, SS
Radenie predné:
Shimano SL-R3000
Radenie zadné:
Shimano SL-R3000 9
Brzdové páky:
Shimano MT-200
Brzda predná:
Shimano BR-MT200 JKIT, 160mm
Brzda zadná:
Shimano BR-MT200, 160mm
Kľuky s prevodníkmi:
FSA Tempo, 50-34z
Stredové zloženie:
FSA TH-7420ST, oska s kartridžovými ložiskami
Reťaz:
KMC M99
Náboj predný:
Shimano HB-TX505, 100x9mm, 32d, Centerlock, QR
Náboj zadný:
Shimano FH-TX505, 135x9mm, 32d, Centerlock, QR
Ráfiky:
Merida Comp SL, vnútorná šírka 17mm, výška 22mm
Kazeta:
Shimano CS-HG200, 11-32z, 9s
Plášť predný:
Maxxis Detonator, 700x32C
Plášť zadný:
Maxxis Detonator, 700x32C
Predstavec:
Merida Comp CC, priemer 31.8mm, uhol 6°
Riadítka:
Merida Comp TK, šírka 600mm, rovné
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
Merida 2341 Neck, 2191022388
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Comp CC, priemer 31.6mm, offset 15mm
Sedlo:
Merida Comp SL
Pedále:
VP VPE-891
Hmotnosť :
10,7kg

SPEEDER 200

geometria
Veľkosť rámu: 
XS(47)
S(50)
SM(52)
ML(54)
L(56)
XL(59)
ST - Sedlová trubka (mm): 
470
500
520
540
560
590
TT - Horná rámová trubka (mm): 
525
530
540
550
565
580
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
150
160
170
190
215
240
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
71
72
72
72.5
73
73
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74
73.5
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
435
435
435
435
435
435
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
65
65
65
65
65
65
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
395
395
395
395
395
395
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
745
771
787
806
826
854
S - STACK (mm): 
566
579
589
609
635
659
R - REACH (mm): 
368
370
371
370
371
379
WB - Rázvor kolies (mm): 
1018
1009
1019
1018
1017
1032

SPEEDER 200

C-Mount

Bicykel môže byť mnohým: partnerom pre voľný čas, športovým náradím, jednoduchým spôsobom dopravy… a všetko toto má spoločné to, že môžete potrebovať niečo odniesť. Či už je to kufrík pri ceste do kancelárie, denný nákup alebo dokonca vaše deti vo vhodnej detskej sedačke. Potrebný doplnok pre tento účel je zadný nosič – bicykle MERIDA s technológiou “C-Mount” majú už úchyty pre zadný nosič integrované v ráme (niektoré naše modely vyžadujú špecifické zadné nosiče). Vďaka nim je montáž nosiča jednoduchá a rýchla.

F-Mount

Čím je počasie krajšie, tým viac zábavy máte pri jazde na bicykli a naopak. Tento jednoduchý vzorec platí až do chvíle objavenia dobre vyzerajúceho a technicky dobre fungujúceho riešenia integrovaných blatníkov pre váš bicykel. Bicykle MERIDA s rozhraním “F-Mount” majú už úchyty pre blatníky integrované v ráme (niektoré naše modely vyžadujú špecifické blatníky). Vďaka nim je montáž blatníkov jednoduchá a rýchla.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

HFS - Hydroforming System

Nie je to len nástroj, ako umelecky vytvarovať vonkajší vzhľad hliníkového rámu: kým mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvonku, komplexný koncept „Hydroformingu“ dosahuje želaný 3D tvar trubiek z hliníkovej zliatiny Prolite 66 pomocou vysokého tlaku horúceho oleja smerom zvnútra von. Použitý materiál: Prolite 6066 a Superlite 6016. Výsledok: vzrušujúce hliníkové rámy na najvyššej výkonnostnej úrovni.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

SPEEDER 200

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.