WARP TT TEAM-E [RÁMOVÁ SADA]

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

WARP TT TEAM-E [RÁMOVÁ SADA]

Odporučená cena:
2999.00€  4399.00€ 
Modelový rok:
2015
Veľkosti:
S(51)-M(54) cm
Rám:
Warp TT CF4
Vidlica:
Warp TT lite-direct-E
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Shimano Dura Ace-direct
Brzda zadná:
Shimano Dura Ace-direct
Kľuky s prevodníkmi:
Rotor Flow noQ 54-42
Stredové zloženie:
integrované
Predstavec:
FSA RO-MIC-NC
Riadítka:
FSA KO-MIC-Si base+aero clip
Hlavové zloženie:
integrované
Sedlová objímka:
integrované
Sedlovka:
Warp Aero carbon

WARP TT TEAM-E [RÁMOVÁ SADA]

geometria
Veľkosť rámu: 
51
54
57
ST - Sedlová trubka (mm): 
510
540
570
TT - Horná rámová trubka (mm): 
509
549
570
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
73
103
133
73
103
133
105
135
165
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
72
72
72
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74-78.5
74-78.5
74-78.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
400
400
400
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
55
70
70
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
370
370
370
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
841
865
893
S - STACK (mm): 
464
493
520
474
506
534
504
538
565
R - REACH (mm): 
398
389
380
436
427
418
448
439
430
WB - Rázvor kolies (mm): 
972
1006
1030

WARP TT TEAM-E [RÁMOVÁ SADA]

Integrated Seatpost Clamp

Navrhovanie špičkových prostriedkov pre pretekárov WorldTour je podobný práci tímu Formuly 1: každý, aj najmenší nenápadný detail, môže spraviť vo výsledku rozhodujúce sekundy. Preto je integrovaná sedlová objímka našich modelov WARP TT a REACTO omnoho viac, než len vizuálny detail: takýto špeciálny spôsob upnutia sedlovky efektívne minimalizuje turbulencie na konci hornej rámovej trubky a tým šetrí dôležité energetické zásoby jazdca.

NACA Fastback Profile

Špeciálne navrhnutý profil trubiek "NACA0028 Fastback" modelov WARP, REACTO a SCULTURA a najnovšie aj na našich nových modeloch BIG.NINE a BIG.SEVEN je založený na vyhodnotení dát, ktoré boli získané pri komplexných testoch v aerodynamickom tuneli. Hlavne pri dolnej rámovej trubke, sedlovej trubke a trubkách hornej zadnej stavby sa ukázal kvapkovitý profil trubiek so zrezaným koncom z aerodynamického hľadiska ako optimálny. Tým sa dosiahla ideálna kombinácia kľúčových faktorov: tuhosti a aerodynamiky.

Flip Flop Seatpost Head

Hlavným cieľom aero bicykla je prirodzene ponúknuť čo najlepšie možné výsledky z hľadiska aerodynamiky. V prípade bicyklov MERIDA je hneď na druhom mieste maximálna schopnosť sa adaptovať jazdcovi. Pretože aj najlepšie výsledky z aerodynamického tunela môžu byť zbytočné, ak jazdec nie je schopný zaujať na bicykli optimálnu pozíciu a produkuje tak zbytočne vysoký odpor vzduchu. Vďaka sedlovke s upínacím mechanizmom "Flip Flop Head" na modeloch REACTO a WARP TT je možné optimálne nastaviť ľubovoľný sklon a pozíciu sedla.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Modular Cockpit

S modelom WARP TT vkladá tím LAMPRE-MERIDA svoju dôveru absolútnemu špecialistovi. Aby mal jazdec lepšiu pozíciu na bicykli, umožňuje vlastná konštrukcia značky MERIDA "Modular Head" predĺžiť efektívnu dĺžku hornej rámovej trubky pomocou špeciálnych vložiek (30 resp. 60 mm). V kombinácii s variabilnými možnosťami nastavenia opierok pre ruky aj aero nástavcov, nastaviteľnou dĺžkou predstavca a integráciou systému Di2, len znásobuje "modulárny kokpit" bicyklov WARP TT možnosti individuálneho nastavenia.

Modular Head

S použitím špeciálnych vložiek vlastného systému "Modular Head" môže byť efektívna dĺžka hlavovej trubky rámov MERIDA WARP TT predĺžená o 30 alebo 60 mm. Vďaka tomu si každý jazdec dokáže nájsť optimálne nastavenie posedu v súlade s jeho individuálnymi požiadavkami. Kým systém klasických podložiek nemá práve najlepší vplyv na tuhosť hlavovej oblasti, vložky "Modular Head" naopak zväčšujú opornú dĺžku hlavovej trubky.

Karbónová vidlica

Neodpružené predné vidlice cestných modelov sú vyrobené z karbónových vlákien, pričom pri všetkých modeloch sú v celokarbónovom prevedení, keď aj krk aj nohy vidlice sú vyrobené kompletne z karbónu. Karbónové vidlice MERIDA výborne pohlcujú vibrácie pri súčasne vysokej brzdnej aj bočnej tuhosti. Podstatne zvyšujú jazdný komfort a presnosť riadenia. Nájdete ich na bicykloch s ráfovými, ako aj kotúčovými brzdami.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

WARP TT TEAM-E [RÁMOVÁ SADA]

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.