eBIG.TRAIL M#RIDA

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

eBIG.TRAIL M#RIDA

Odporučená cena:
4999.00€
Modelový rok:
2019
Motor:
Shimano E8000, 70Nm
Batéria:
Shimano E8010, 504Wh
Cyklopočítač:
Shimano SC-E8000
Rám:
eBig.Trail Lite
Vidlica:
Rock Shox Revelation RC, vzduchová, zdvih 130mm, X-Taper
Prehadzovač:
SRAM RD NX Eagle
Radenie zadné:
SL GX Eagle Single Click Trigger
Brzdové páky:
sú súčasťou
Brzda predná:
Sram Code R, 203 mm
Brzda zadná:
Sram Code R, 203 mm
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano E8000, SRAM X-Sync Eagle, 34z
Stredové zloženie:
je súčasťou
Reťaz:
Sram NX Eagle
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
Fulcrum E- Fire 500, 110x15mm/P, 148x12mm/Z, vnútorná šírka 35mm, 6 skrutiek
Kazeta:
Sram NX 1230 Eagle, 11-50z, 12s
Plášť predný:
Maxxis Rekon, 27.5+ x 2.8", skladací, 3C EXO TR
Plášť zadný:
Maxxis Rekon, 27.5+ x 2.8", skladací, 3C EXO TR
Predstavec:
Merida Expert eTR, priemer 35mm, uhol 0°
Riadítka:
Merida Expert eTR, šírka 780mm, prevýšenie 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
FSA No.55EP Neck, 2191017484
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Expert TR, priemer 30.9mm, 0 SB, zdvih 100mm/S, 125mm/M,L,XL
Sedlo:
Merida Expert CC
Pedále:
VP, VPE-537
Hmotnosť :
21,02kg

eBIG.TRAIL M#RIDA

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
440
490
540
TT - Horná rámová trubka (mm): 
582
604
627
649
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
115
125
135
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
74.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
434.5
434.5
434.5
434.5
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
60
60
60
60
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
650
682
705
736
S - STACK (mm): 
637
647
656
665
R - REACH (mm): 
405
425
445
465
WB - Rázvor kolies (mm): 
1130
1154
1177
1201

eBIG.TRAIL M#RIDA

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Casting Motor Bracket

Konzola pre upevnenie motora v ráme odliata z ľahkej hliníkovej zliatiny umožňuje dosiahnuť mimoriadne komplexné tvary a pritom si zachovať minimálne tolerancie rozmerov, vďaka čomu bolo možné dosiahnuť integrovaný vzhľad, ako aj zlepšiť účinnosť motora.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

eBIG.TRAIL M#RIDA

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.