eONE-SIXTY 900-E

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

eONE-SIXTY 900-E

Odporučená cena:
6599.00€
Modelový rok:
2019
Motor:
Shimano E8000, 70Nm
Batéria:
Shimano E8010, 504Wh
Cyklopočítač:
Shimano SC-E8000
Rám:
eOne-Sixty Lite, zdvih zadnej stavby 160mm
Vidlica:
Fox 36 Factory E-Bike, vzduchová, zdvih 160mm, X-Taper
Zadný tlmič:
Fox Factory Float X2
Prehadzovač:
Shimano XT Di2
Radenie zadné:
Shimano XT Di2
Brzdové páky:
sú súčasťou
Brzda predná:
Shimano Saint
Brzda zadná:
Shimano Saint
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano E8050 hollow, Shimano CRE80-B, 34z
Stredové zloženie:
je súčasťou
Reťaz:
KMC X11e
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss Spline HX1501, 110x15mm/P, 148x12mm/Z, vnútorná šírka 35mm, Centerlock
Kazeta:
Shimano M8000, 11-46z, 11s
Plášť predný:
Maxxis DHR II, 27.5+ x 2.8 ", skladací, 3C EXO TR
Plášť zadný:
Maxxis DHR II, 27.5+ x 2.8 ", skladací, 3C EXO TR
Predstavec:
Merida Expert eTR, priemer 35mm, uhol 0°
Riadítka:
Merida Expert eTR, šírka 780mm, prevýšenie 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
FSA No.57/55E Neck, 2191025712
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Rock Shox Reverb, priemer 30.9mm, offset 0mm, zdvih 100mm/S, 150mm/M,L,XL
Sedlo:
Merida Expert CC
Pedále:
VP, VPE-537
Hmotnosť :
22.41kg

eONE-SIXTY 900-E

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
410
430
470
510
TT - Horná rámová trubka (mm): 
583
608
634
658
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
100
120
140
160
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
66.5
66.5
66.5
66.5
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
75
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
439.5
439.5
439.5
439.5
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
12.5
12.5
12.5
12.5
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
571
571
571
571
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
724
727
757
789
S - STACK (mm): 
608
626
644
663
R - REACH (mm): 
420
440
460
480
WB - Rázvor kolies (mm): 
1174
1202
1230
1258

eONE-SIXTY 900-E

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Casting Motor Bracket

Konzola pre upevnenie motora v ráme odliata z ľahkej hliníkovej zliatiny umožňuje dosiahnuť mimoriadne komplexné tvary a pritom si zachovať minimálne tolerancie rozmerov, vďaka čomu bolo možné dosiahnuť integrovaný vzhľad, ako aj zlepšiť účinnosť motora.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

eONE-SIXTY 900-E

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.