eONE-TWENTY 900E

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

eONE-TWENTY 900E

Odporučená cena:
4899.00€  5799.00€ 
Modelový rok:
2018
Motor:
Shimano STePS DU-E8000
Batéria:
Shimano STePS BT-E8010 504Wh
Cyklopočítač:
Shimano STePS SC-E8000
Veľkosti:
S;M;L;XL;
Rám:
eOne-Twenty
Vidlica:
Rock Shox Pike RCT3 130mm B Boost
Zadný tlmič:
Rock Shox Deluxe RT-A2
Prehadzovač:
Shimano XT Di2 M8050
Radenie zadné:
Shift Switch XT Di2
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Shimano XT Ice-Tech hydraulická kotúčová brzda, 203mm 6-skrutkový kotúč
Brzda zadná:
Shimano XT Ice-Tech hydraulická kotúčová brzda, 203mm 6-skrutkový kotúč
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano CRE80-B 34z, SM-CDE 80 vodítko reťaze
Reťaz:
KMC X11e
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss HX1501 Spline One 35 Boost 15x110/12x148mm pevné osky
Kazeta:
Shimano XT, 11s, 11-46z
Plášť predný:
Maxxis DHR 27.5+ 2.8" skladací
Plášť zadný:
Maxxis Rekon 27.5+ 2.8" skladací
Predstavec:
Merida Expert SS, dĺžka 55mm
Riadítka:
Merida Expert II, šírka 780mm, prevýšenie 20 mm, priemer 35mm, uhol 6°
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
FSA No.55EP Neck
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Rock Shox Reverb Stealth teleskopická 30.9mm
Sedlo:
Merida Expert
Pedále:
VP VPE 537
Hmotnosť :
21,40kg

eONE-TWENTY 900E

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
440
490
540
TT - Horná rámová trubka (mm): 
583
601
623
646
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
110
120
130
140
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
75
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
439.5
439.5
439.5
439.5
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
27.5
27.5
27.5
27.5
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
698
730
751
783
S - STACK (mm): 
609
619
628
637
R - REACH (mm): 
420
435
455
475
WB - Rázvor kolies (mm): 
1155
1174
1198
1221

eONE-TWENTY 900E

Casting Motor Bracket

Konzola pre upevnenie motora v ráme odliata z ľahkej hliníkovej zliatiny umožňuje dosiahnuť mimoriadne komplexné tvary a pritom si zachovať minimálne tolerancie rozmerov, vďaka čomu bolo možné dosiahnuť integrovaný vzhľad, ako aj zlepšiť účinnosť motora.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať ovládačom na korunke vidlice, resp. na tele tlmiča. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

EONE-TWENTY LITE (2018)

Rám z hliníkovej zliatiny Prolite 66 tvarovaný technológiou Hydroforming s agresívnou trailovou geometriou a 120mm zdvihom zadnej stavby. Vďaka motoru SHIMANO STEPS 8000 je možné použiť krátku zadnú stavbu, ktorá zaručuje obratnosť bicykla. Vnútorné vedenie káblov pomocou „Smart Entry“ zabraňuje klepotaniu káblov. Odliata konzola motora vytvára integrovaný vzhľad motora v ráme a poskytuje extrémne pevné spojenie rámu s motorom.

eONE-TWENTY 900E

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.