Big.Nine 6000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

Big.Nine 6000

Odporučená cena:
2049.00€  2499.00€  Vypredané!
Modelový rok:
2019
Rám:
Big.Nine CF3
Vidlica:
Rock Shox Reba RL, vzduchová, zdvih 100mm, X-Taper, diaľkové ovládanie uzamykania
Prehadzovač:
Sram GX Eagle
Radenie zadné:
Sram GX Eagle
Brzdové páky:
Shimano SLX
Brzda predná:
Shimano SLX, 180 mm
Brzda zadná:
Shimano SLX, 160 mm
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Stylo 6K Eagle, 32z
Stredové zloženie:
Sram BB DUB PF MTB 92
Reťaz:
Sram GX Eagle
Náboj predný:
Joytech D791SB, 110x15mm, 32d, Centerlock
Náboj zadný:
Joytech D462SB, 148x12mm, 32d, Centerlock, Sram XD
Ráfiky:
Merida Expert CC, vnútorná šírka 22.8mm
Kazeta:
Sram XG 1275 Eagle, 10-50z, 12s
Plášť predný:
Maxxis Ikon, 29x2.2", skladací
Plášť zadný:
Maxxis Ikon, 29x2.2", skladací
Predstavec:
Merida Expert CC, priemer 31.8mm, uhol -17°
Riadítka:
Merida Expert CC, šírka 720mm, rovné
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
FSA No.55E, 2191018117
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Expert CC, priemer 30.9mm, offset 0mm, karbón
Sedlo:
Merida Expert CC
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
10,67kg

Big.Nine 6000

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
XXL
ST - Sedlová trubka (mm): 
380
444
483
532
584
TT - Horná rámová trubka (mm): 
585
605
625
645
665
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
95
100
110
125
145
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
70
70
70
70
70
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73.5
73.5
73.5
73.5
73.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
433
433
433
433
433
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
65
65
65
65
65
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
509
509
509
509
509
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
681
744
778
819
842
S - STACK (mm): 
617
622
631
645
664
R - REACH (mm): 
402
421
438
454
468
WB - Rázvor kolies (mm): 
1080
1101
1121
1142
1163

Big.Nine 6000

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Flex-Stay

Cestné bicykle a MTB hardtaily nemajú systém zadného pruženia. Týmto dosahujú svoju nízku hmotnosť, ale aj schopnosť efektívne preniesť výkon jazdca na pohyb vpred. Ale pevná zadná stavba zároveň prenáša akékoľvek nárazy na telo jazdca, čo má negatívny vplyv na jeho výkonnostný potenciál. „Flex Stay“ konštrukcia zadnej stavby však dokáže tieto neželané vplyvy účinne eliminovať: jej špeciálny dizajn absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniknuté vibrácie.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

Big.Nine 6000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.