BIG.NINE 9000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

BIG.NINE 9000

Odporučená cena:
4999.00€  6199.00€ 
Modelový rok:
2018
Veľkosti:
S;M;L;XL;
Rám:
Big.Nine CF5
Vidlica:
Factory Fox 32 Float 100mm vzduchová vidlica, 15mm pevná oska, Kashima coating a 2-stupňové diaľkové uzamykanie
Prehadzovač:
Shimano XTR Shadow+
Radenie zadné:
Shimano XTR Rapidfire
Brzdové páky:
Shimano XTR
Brzda predná:
Shimano XTR hydraulická kotúčová brzda, 180mm kotúč
Brzda zadná:
Shimano XTR hydraulická kotúčová brzda, 160mm kotúč
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano XTR 32z
Reťaz:
KMC X11EL-1
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss XRC 1200 Boost 15x110/12x148mm pevné osky
Kazeta:
Shimano XT, 11s, 11-46z
Plášť predný:
Continental Race King Race Sport 29" 2.2" SL
Plášť zadný:
Continental Race King Race Sport 29" 2.2" SL
Predstavec:
Merida Team 3D Forged Al6061-T6, titánové skrutky, oversize objímka CC, uhol -17°
Riadítka:
Merida Team CC, šírka 720mm, rovné
Gripy:
Merida Team CC
Hlavové zloženie:
FSA No.47/50CF
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusovú skrutku
Sedlovka:
Merida Carbon Team S-Flex 30.9mm, kolmá
Sedlo:
Prologo Scratch 2 Nack
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
8,51kg

BIG.NINE 9000

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
380
444
483
532
TT - Horná rámová trubka (mm): 
585
605
625
645
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
95
100
110
125
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
70
70
70
70
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73.5
73.5
73.5
73.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
433
433
433
433
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
65
65
65
65
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
509
509
509
509
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
681
744
778
819
S - STACK (mm): 
617
622
631
645
R - REACH (mm): 
402
421
438
454
WB - Rázvor kolies (mm): 
1080
1101
1121
1142

BIG.NINE 9000

BIG.NINE CF5 (2018)

Superľahký rám využívajúci najkvalitnejšie karbónové vlákna a EPS jadro (hmotnosť rámu približne 850 g BIG.NINE veľ. M, vrátane laku). Aerodynamicky profilované trubky, trubky zadnej stavby profilované ako listová pružina pre maximálny komfort. Štandard osiek Boost a kónická hlavová trubka zaručujú tuhosť a precíznosť ovládania. Vnútorné vedenie laniek s použitím „Smart Entry“ zabraňuje klepaniu káblov. Vybavený integrovanými chráničmi spodnej rámovej trubky a dolných vzpier zadnej stavby.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

S-Flex

Pevná zadná stavba je tvrdá a nepohodlná? Nie pri bicykloch značky MERIDA! Vďaka technológii "S-FLEX" sa karbónové modely REACTO, ako aj BIG.NINE & BIG.SEVEN, môžu pochváliť výnimočným pohodlím v sedle. Špeciálne tvarovaná sedlovka modelu REACTO tlmí nerovnosti povrchu vďaka svojej špecifickej konštrukcii. Takýmto spôsobom S-FLEX efektívne ušetrí svojmu jazdcovi zásoby energie aj pri dlhých vzdialenostiach.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Flex-Stay

Cestné bicykle a MTB hardtaily nemajú systém zadného pruženia. Týmto dosahujú svoju nízku hmotnosť, ale aj schopnosť efektívne preniesť výkon jazdca na pohyb vpred. Ale pevná zadná stavba zároveň prenáša akékoľvek nárazy na telo jazdca, čo má negatívny vplyv na jeho výkonnostný potenciál. „Flex Stay“ konštrukcia zadnej stavby však dokáže tieto neželané vplyvy účinne eliminovať: jej špeciálny dizajn absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniknuté vibrácie.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

BIG.NINE 9000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.