Big.Nine NX-Edition

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

Big.Nine NX-Edition

Odporučená cena:
1369.00€
Modelový rok:
2019
Rám:
Big.Nine Lite
Vidlica:
Manitou Markhor Comp, vzduchová, zdvih 100mm, X-Taper, diaľkové ovládanie uzamykania
Prehadzovač:
Sram NX Eagle
Radenie zadné:
Sram NX Eagle
Brzdové páky:
Shimano XT
Brzda predná:
Shimano MT-500, 180 mm
Brzda zadná:
Shimano MT-500, 160 mm
Kľuky s prevodníkmi:
Sram NX Eagle, 32z
Stredové zloženie:
Sram BB DUB PF MTB 92
Reťaz:
Sram NX Eagle
Náboj predný:
Shimano Deore, 110x15mm, 32d, Centerlock
Náboj zadný:
Shimano Deore, 148x12mm, 32d, Centerlock
Ráfiky:
Merida Expert CC, vnútorná šírka 22.8mm
Kazeta:
Sram NX 1230 Eagle, 11-50z, 12s
Plášť predný:
Maxxis Ikon, 29x2.2", skladací
Plášť zadný:
Maxxis Ikon, 29x2.2", skladací
Predstavec:
Merida Expert CC, priemer 31.8mm, uhol -6°
Riadítka:
Merida Expert CC, šírka 720mm, rovné
Gripy:
Merida Comp EC
Hlavové zloženie:
Merida M2331, 2191025563
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Comp CC, priemer 30.9mm, offset 0mm
Sedlo:
Merida Comp CC
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
11,95kg

Big.Nine NX-Edition

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
XXL
ST - Sedlová trubka (mm): 
382
444
483
532
584
TT - Horná rámová trubka (mm): 
585
605
625
645
665
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
95
100
110
125
145
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
70
70
70
70
70
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73.5
73.5
73.5
73.5
73.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
433
433
433
433
433
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
65
65
65
65
65
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
506
506
506
506
506
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
688
740
771
816
859
S - STACK (mm): 
614
619
628
642
661
R - REACH (mm): 
403
422
439
455
469
WB - Rázvor kolies (mm): 
1080
1100
1121
1142
1163

Big.Nine NX-Edition

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-100 mm predná pevná oska

15 mm pevná oska na prednom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi, je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká.

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Flex-Stay

Cestné bicykle a MTB hardtaily nemajú systém zadného pruženia. Týmto dosahujú svoju nízku hmotnosť, ale aj schopnosť efektívne preniesť výkon jazdca na pohyb vpred. Ale pevná zadná stavba zároveň prenáša akékoľvek nárazy na telo jazdca, čo má negatívny vplyv na jeho výkonnostný potenciál. „Flex Stay“ konštrukcia zadnej stavby však dokáže tieto neželané vplyvy účinne eliminovať: jej špeciálny dizajn absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniknuté vibrácie.

HFS - Hydroforming System

Nie je to len nástroj, ako umelecky vytvarovať vonkajší vzhľad hliníkového rámu: kým mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvonku, komplexný koncept „Hydroformingu“ dosahuje želaný 3D tvar trubiek z hliníkovej zliatiny Prolite 66 pomocou vysokého tlaku horúceho oleja smerom zvnútra von. Použitý materiál: Prolite 6066 a Superlite 6016. Výsledok: vzrušujúce hliníkové rámy na najvyššej výkonnostnej úrovni.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

Big.Nine NX-Edition

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.