BIG.SEVEN TEAM

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

BIG.SEVEN TEAM

Odporučená cena:
3290.00€  5199.00€ 
Modelový rok:
2015
Veľkosti:
17-18.5-20"
Rám:
Big 7 CF5 team
Vidlica:
Rock Shox SID XX-27 SA 15mm 100 Xlock taper
Prehadzovač:
Sram XX1 11s
Radenie zadné:
Sram XX1 trigger
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Sram XX 180 disc
Brzda zadná:
Sram XX 160 disc CJ
Kľuky s prevodníkmi:
Sram XX1 34 BB30
Stredové zloženie:
integrované
Reťaz:
KMC X11 11s
Náboj predný:
integrované
Náboj zadný:
integrované
Ráfiky:
Fulcrum Red Power HP 27 F15-R12 disc
Kazeta:
Sram XG-11s 10-42
Plášť predný:
Maxxis Crossmark 27 Exception 2.1
Plášť zadný:
Maxxis Crossmark 27 Exception 2.1
Predstavec:
PRC Team OS -7
Riadítka:
PRC Team Flatbar 700
Gripy:
Foam Vise
Hlavové zloženie:
Big Conoid A-bearing neck
Sedlová objímka:
Carbon 32 Allen
Sedlovka:
PRC Double carbon superlite 27.2
Sedlo:
Prologo Nago Evo X10 TiroX
Hmotnosť :
9,0kg

BIG.SEVEN TEAM

geometria
Veľkosť rámu: 
15
17
18.5
20
21.5
ST - Sedlová trubka (mm): 
381
432
470
508
546
TT - Horná rámová trubka (mm): 
565
585
595
605
615
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
100
107
117
125
125
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
70.5
71
71
71
71.5
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73.5
73
73
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
425
425
425
425
425
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
45
45
45
45
45
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
492
492
492
492
492
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
738
781
808
850
880
S - STACK (mm): 
588
597
606
614
626
R - REACH (mm): 
391
403
410
417
418
WB - Rázvor kolies (mm): 
1053
1061
1073
1083
1081

BIG.SEVEN TEAM

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Internal Block System

So systémom "MERIDA Internal Blocksystem" vyvinuli experti vývojového centra MERIDA šikovné riešenie pre ochranu karbónových rámov pred poškodením v dôsledku hrubého kontaktu s riadítkami (napríklad pri páde). "MIB" je kompletne vnútorné riešenie, ktoré je neuveriteľne ľahké a nenápadné. Mechanizmus systému je upevnený na krku vidlice, ukrytý v hlavovej trubke rámu. Jeho úlohou je umožniť riadítkam sa otočiť iba o určitý uhol a zastaviť ich skôr, než brzdové páčky narazia do rámu.

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Bio Fiber Damping Compound

Príroda poslúžila ako vzor pri konštrukcii niektorých karbónových komponentov s integrovanými prírodnými ľanovými vláknami, vyznačujúcimi sa najmä jednou nanajvýš dôležitou črtou: vysoko efektívne tlmenie vibrácií. Pevné karbónové vidlice, či zadné stavby horských aj cestných bicyklov sa tak zmenia na skutočné zázraky komfortu, keď sú tieto prírodné vlákna zakomponované do torzne odolnej karbónovej štruktúry.

Flex-Stay

Cestné bicykle a MTB hardtaily nemajú systém zadného pruženia. Týmto dosahujú svoju nízku hmotnosť, ale aj schopnosť efektívne preniesť výkon jazdca na pohyb vpred. Ale pevná zadná stavba zároveň prenáša akékoľvek nárazy na telo jazdca, čo má negatívny vplyv na jeho výkonnostný potenciál. „Flex Stay“ konštrukcia zadnej stavby však dokáže tieto neželané vplyvy účinne eliminovať: jej špeciálny dizajn absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniknuté vibrácie.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

BIG.SEVEN TEAM

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.