BIG.TRAIL 800

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

BIG.TRAIL 800

Odporučená cena:
1399.00€  1899.00€ 
Modelový rok:
2017
Rám:
Big Trail Lite Boost PressFit
Vidlica:
Rock Shox Yari RC 27.5"+ 130mm Boost Taper
Prehadzovač:
Shimano SLX Shadow
Radenie zadné:
Shimano XT-i 11s
Brzdové páky:
Shimano M506
Brzda predná:
Shimano M447 180mm Centerlock
Brzda zadná:
Shimano M447 180mm Centerlock
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano SLX 30z Boost
Stredové zloženie:
Shimano PressFit
Reťaz:
KMC X11
Náboj predný:
Formula Bearing Disc 15x110mm Boost pevná oska Torque
Náboj zadný:
Formula Bearing Disc 12x148mm Boost pevná oska
Ráfiky:
Merida Expert TP
Kazeta:
Shimano XT 11s 11-46z
Plášť predný:
Maxxis Rekon 27.5+ 2.8 skladací
Plášť zadný:
Maxxis Rekon 27.5+ 2.8 skladací
Predstavec:
Merida Expert TR 35mm
Riadítka:
Merida Expert 760mm Rise15mm
Gripy:
Merida s jednou objímkou
Hlavové zloženie:
Big Conoid A-Bearing Neck
Sedlová objímka:
Hollow Allen
Sedlovka:
teleskopická Merida Expert Dropper 30.9mm s ovládaním na riadítkach
Sedlo:
Merida Sport
Hmotnosť :
13,5kg

BIG.TRAIL 800

geometria
Veľkosť rámu: 
15
17
19
21
ST - Sedlová trubka (mm): 
390
440
490
540
TT - Horná rámová trubka (mm): 
594
616
639
662
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
115
125
135
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73.5
73.5
73.5
73.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
427.5
427.5
427.5
427.5
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
60
60
60
60
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
662
699
732
763
S - STACK (mm): 
637
647
656
665
R - REACH (mm): 
405
425
445
465
WB - Rázvor kolies (mm): 
1123
1146
1170
1194

BIG.TRAIL 800

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

HFS - Hydroforming System

Nie je to len nástroj, ako umelecky vytvarovať vonkajší vzhľad hliníkového rámu: kým mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvonku, komplexný koncept „Hydroformingu“ dosahuje želaný 3D tvar trubiek z hliníkovej zliatiny Prolite 66 pomocou vysokého tlaku horúceho oleja smerom zvnútra von. Použitý materiál: Prolite 6066 a Superlite 6016. Výsledok: vzrušujúce hliníkové rámy na najvyššej výkonnostnej úrovni.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať ovládačom na korunke vidlice, resp. na tele tlmiča. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

BIG.TRAIL 800

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.