Big.Trail 800

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

Big.Trail 800

Odporučená cena:
1899.00€  2349.00€ 
Modelový rok:
2019
Rám:
Big.Trail Lite
Vidlica:
Rock Shox Revelation RC, vzduchová, zdvih 130mm, X-Taper
Prehadzovač:
Sram GX Eagle
Radenie zadné:
Sram GX Eagle
Brzdové páky:
Sram Code R
Brzda predná:
Sram Code R, 180 mm
Brzda zadná:
Sram Code R, 180 mm
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Descendant 6K Eagle, 32z
Stredové zloženie:
Sram BB DUB PF MTB 92
Reťaz:
Sram GX Eagle
Náboj predný:
Joytech D791SB, 110x15mm, 32d, 6 skrutiek
Náboj zadný:
Joytech D462SB, 148x12mm, 32d, 6 skrutiek, Sram XD
Ráfiky:
Merida Expert TP, vnútorná šírka 38mm
Kazeta:
Sram XG 1275 Eagle, 10-50z, 12s
Plášť predný:
Maxxis Rekon, 27.5x2.8", skladací, TR EXO 3C
Plášť zadný:
Maxxis Rekon, 27.5x2.8", skladací, TR EXO 3C
Predstavec:
Merida Expert TR, priemer 35mm, uhol 0°
Riadítka:
Merida Expert TR, šírka 780mm, prevýšenie 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
Merida M2333 Neck, 2191025648
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
KS LEV Integra, priemer 30.9mm, offset 0mm, zdvih 125mm/S, 150mm/M,L,XL
Sedlo:
Merida Expert CC
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
13,08kg

Big.Trail 800

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
390
440
490
540
TT - Horná rámová trubka (mm): 
594
616
639
662
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
115
125
135
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73.5
73.5
73.5
73.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
427.5
427.5
427.5
427.5
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
60
60
60
60
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
662
699
732
763
S - STACK (mm): 
637
647
656
665
R - REACH (mm): 
405
425
445
465
WB - Rázvor kolies (mm): 
1123
1146
1170
1194

Big.Trail 800

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

HFS - Hydroforming System

Nie je to len nástroj, ako umelecky vytvarovať vonkajší vzhľad hliníkového rámu: kým mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvonku, komplexný koncept „Hydroformingu“ dosahuje želaný 3D tvar trubiek z hliníkovej zliatiny Prolite 66 pomocou vysokého tlaku horúceho oleja smerom zvnútra von. Použitý materiál: Prolite 6066 a Superlite 6016. Výsledok: vzrušujúce hliníkové rámy na najvyššej výkonnostnej úrovni.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

Big.Trail 800

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.