NINETY-NINE 9. TEAM

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

NINETY-NINE 9. TEAM

Odporučená cena:
3490.00€  6399.00€ 
Modelový rok:
2015
Veľkosti:
M-L-XL
Rám:
Ninety-Nine CF4
Vidlica:
Rock Shox SID XX-29 SA 15mm 100 Xlock taper
Zadný tlmič:
Rock Shox Monarch XX X-lock MMX right
Prehadzovač:
Sram XX1 11s
Radenie zadné:
Sram XX1 trigger
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Sram XX 180 disc
Brzda zadná:
Sram XX 160 disc
Kľuky s prevodníkmi:
Sram XX1 32 GXP
Stredové zloženie:
integrované
Reťaz:
KMC X11 11s
Náboj predný:
integrované
Náboj zadný:
integrované
Ráfiky:
Fulcrum Red Power HP 29 F15-R12 disc
Kazeta:
Sram XG-11s 10-42
Plášť predný:
Maxxis Aspen 29er Exception 2.1
Plášť zadný:
Maxxis Aspen 29er Exception 2.1
Predstavec:
PRC Team OS -17
Riadítka:
PRC Team carbon 720 Flat
Gripy:
Foam Vise
Hlavové zloženie:
Big Conoid A-bearing
Sedlová objímka:
Ultralite Allen
Sedlovka:
PRC Double carbon superlite 31.6
Sedlo:
Prologo new Nago Evo X10 TiroX
Hmotnosť :
10,4kg

NINETY-NINE 9. TEAM

geometria
Veľkosť rámu: 
15.5
17
19
21
23
ST - Sedlová trubka (mm): 
395
432
482
530
584
TT - Horná rámová trubka (mm): 
584
604
624
644
654
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
95
100
110
120
140
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
69
69.5
69.5
70
70
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
73
73
73
73
73
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
450
450
450
450
450
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
26.5
26.5
26.5
27
27
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
529
529
529
529
529
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
745
768
809
847
891
S - STACK (mm): 
593
600
610
621
640
R - REACH (mm): 
402
420
437
453
457
WB - Rázvor kolies (mm): 
1117
1131
1151
1166
1176

NINETY-NINE 9. TEAM

Internal Block System

So systémom "MERIDA Internal Blocksystem" vyvinuli experti vývojového centra MERIDA šikovné riešenie pre ochranu karbónových rámov pred poškodením v dôsledku hrubého kontaktu s riadítkami (napríklad pri páde). "MIB" je kompletne vnútorné riešenie, ktoré je neuveriteľne ľahké a nenápadné. Mechanizmus systému je upevnený na krku vidlice, ukrytý v hlavovej trubke rámu. Jeho úlohou je umožniť riadítkam sa otočiť iba o určitý uhol a zastaviť ich skôr, než brzdové páčky narazia do rámu.

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

M.O.R.E. Odpruženie

MERIDA Optimized Ride Engineering - Mení sa výkonnosť celoodpruženého systému so zmenou veľkosti rámu? Nemusí to tak byť! Vďaka technológii "M.O.R.E. Suspension" (MERIDA Optimized Ride Engineering) dosahujú všetky podporované jednočapové koncepcie pruženia do zdvihu 120 mm rovnako perfektnú kinematiku z hľadiska citlivosti a neutrality prenosu sily pri všetkých dostupných veľkostiach rámu.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

Dvojkomorová technológia

Vďaka špeciálnej vystužujúcej priečke integrovanej v nohách cestných karbónových vidlíc dosiahla MERIDA kombináciu dvoch zdanlivo protichodných technologických charakteristík: výnimočné hodnoty torznej tuhosti pre maximálnu kvalitu riadenia a bezpečnosti na strane jednej a určitú mieru tlmiacej flexibility na strane druhej. Cestné karbónové vidlice MERIDA sú vďaka tomu vysoko bezpečné aj komfortné zároveň.

NINETY-NINE 9. TEAM

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.