Ninety-Six Team

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

Ninety-Six Team

Odporučená cena:
7749.00€
Modelový rok:
2019
Rám:
Ninety-Six CF5, zdvih zadnej stavby 96mm
Vidlica:
Fox Factory 32 Float SC, vzduchová, zdvih 100mm, X-Taper, diaľkové ovládanie uzamykania
Zadný tlmič:
Fox Factory Float, diaľkové ovládanie uzamykania
Prehadzovač:
Sram XX1 Eagle
Radenie zadné:
Sram XX1 Eagle
Brzdové páky:
Sram Level Ultimate
Brzda predná:
Sram Level Ultimate, Centerline X, 180 mm
Brzda zadná:
Sram Level Ultimate, Centerline X, 160 mm
Kľuky s prevodníkmi:
Sram XX1 Eagle, 34z
Stredové zloženie:
Sram BB DUB PF MTB 92
Reťaz:
Sram XX1 Eagle
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies, DT Plug-in RWS Boost
Ráfiky:
Fulcrum Red Passion 3, 110x15mm/P, 148x12mm/Z, vnútorná šírka 21mm, 6 skrutiek, Sram XD
Kazeta:
Sram XG 1299 Eagle, 10-50z, 12s
Plášť predný:
Maxxis Ikon, 29x2.2", skladací, 3C
Plášť zadný:
Maxxis Ikon, 29x2.2", skladací, 3C
Predstavec:
Merida Team CC, priemer 31.8mm, uhol -17°
Riadítka:
Merida Team CC, šírka 720mm, rovné
Gripy:
Merida Team CC
Hlavové zloženie:
FSA No.55E, 2191018117
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
KS ZETA, teleskopická, priemer 30.9mm, offset 0mm, zdvih 50mm
Sedlo:
Prologo Scratch 2
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
10,05kg

Ninety-Six Team

geometria
Veľkosť rámu: 
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
460
510
560
TT - Horná rámová trubka (mm): 
590
615
640
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
100
115
130
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
70
70
70
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
437
437
437
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
40
40
40
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
503
503
503
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
768
773
776
S - STACK (mm): 
589
603
617
R - REACH (mm): 
429
449
468
WB - Rázvor kolies (mm): 
1118
1143
1168

Ninety-Six Team

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Race Link

Pre cross-country bicykle a jednoprevodníkové systémy optimalizovaná koncepcia odpruženia s prepákovaným jednočapom. Vďaka kompaktnému a len 80 gramov vážiacemu karbónovému vahadlu  sme s „Race Link“ mohli zostrojiť ľahkú a efektívne pracujúcu zadnú stavbu, ktorej kinematika pri nastavení SAG-u na 25% úplne eliminuje pohojdávanie pri pedálovaní. Citlivý na začiatku zdvihu, v strednom pásme stabilná platforma a ku koncu progresívny – RACE LINK funguje excelentne v náročných zjazdoch aj výjazdoch.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

Ninety-Six Team

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.