One-Forty 400

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

One-Forty 400

Odporučená cena:
1479.00€  1799.00€  Vypredané!
Modelový rok:
2019
Rám:
One-Forty Lite, zdvih zadnej stavby 140mm
Vidlica:
Suntour Aion, vzduchová, zdvih 150mm, X-Taper
Zadný tlmič:
Suntour UNAIR TR LOR8, ovládanie uzamykania na tlmiči
Prehadzovač:
Shimano SLX Shadow+
Radenie zadné:
Shimano SLX
Brzdové páky:
Shimano MT-500
Brzda predná:
Shimano MT-200, 180 mm
Brzda zadná:
Shimano MT-200, 180 mm
Kľuky s prevodníkmi:
FSA Gamma Pro 1x MegaExo, 32z
Stredové zloženie:
FSA BB-CFM92/CZ
Reťaz:
KMC X11-1
Náboj predný:
Shimano MT400-B, 110x15mm, 32d, Centerlock
Náboj zadný:
Shimano MT400-B, 148x12mm, 32d, Centerlock
Ráfiky:
Merida Comp CC, vnútorná šírka 20mm
Kazeta:
Sunrace CSMX8, 11-46z, 11s
Plášť predný:
Maxxis Forekaster, 27.5x2.35", skladací, TR EXO Dual
Plášť zadný:
Maxxis Forekaster, 27.5x2.35", skladací, TR EXO Dual
Predstavec:
Merida Expert CC, priemer 31.8mm, uhol 6°
Riadítka:
Merida Expert CC, šírka 740mm, prevýšenie 10mm
Gripy:
Merida Comp EC
Hlavové zloženie:
Merida M2339 Neck, 2191025950
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Expert TR, priemer 30.9mm, offset 0mm, zdvih 100mm/S, 125mm/M,L,XL
Sedlo:
Merida Comp CC
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
14,71kg

One-Forty 400

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
410
435
475
515
TT - Horná rámová trubka (mm): 
572.4
596
619.7
643.4
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
95
110
125
140
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
66.3
66.3
66.3
66.3
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
75
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
435
435
435
435
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
21
21
21
21
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
542
542
542
542
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
708
723
750
778
S - STACK (mm): 
587.4
601.1
614.9
628.6
R - REACH (mm): 
415
435
455
475
WB - Rázvor kolies (mm): 
1144
1170
1194
1222

One-Forty 400

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

HFS - Hydroforming System

Nie je to len nástroj, ako umelecky vytvarovať vonkajší vzhľad hliníkového rámu: kým mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvonku, komplexný koncept „Hydroformingu“ dosahuje želaný 3D tvar trubiek z hliníkovej zliatiny Prolite 66 pomocou vysokého tlaku horúceho oleja smerom zvnútra von. Použitý materiál: Prolite 6066 a Superlite 6016. Výsledok: vzrušujúce hliníkové rámy na najvyššej výkonnostnej úrovni.

Superlight 16 Alloy

Vždy to môže byť ešte ľahšie…? Minimálne z hľadiska internej súťaže medzi hliníkovými zliatinami “Racelite 61” a “Prolite 66”, ktoré MERIDA používa pre výrobu rámov, je už konkurencia obrovská. Ale nová zliatina “Superlite 16 Alloy” posúva latku ešte vyššie. Táto špičková hliníková zliatina umožňuje použiť extrémne tenkostenné, pritom však stále vysokopevné trubky – predurčené pre náročné off-road nasadenie.

One-Forty 400

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.