ONE-SIXTY 6000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

ONE-SIXTY 6000

Odporučená cena:
3699.00€  4999.00€ 
Modelový rok:
2018
Veľkosti:
S;M;L;
Rám:
One-Sixty CFA
Vidlica:
Rock Shox Lyrik RC 170mm vzduchová vidlica, X-Taper krk, 15mm Boost pevná oska
Zadný tlmič:
Rock Shox Super Deluxe RCT New Metric standard
Prehadzovač:
Sram GX Eagle
Radenie zadné:
Sram GX Eagle Trigger MMX objímka
Brzdové páky:
Sram Code R
Brzda predná:
Sram Code R hydraulická kotúčová brzda, 200mm kotúč
Brzda zadná:
Sram Code R hydraulická kotúčová brzda, 180mm kotúč
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Descendant 6K Eagle 32z s MRP 1x TR vodítkom reťaze
Reťaz:
Sram GX Eagle
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss Spline M1900 6B XD Boost 15x110/12x148mm pevné osky
Kazeta:
Sram XG 1275 Eagle, 12s, 10-50z
Plášť predný:
Maxxis Minion DHR II TR EXO 3C 27.5" 2.4"
Plášť zadný:
Maxxis Minion DHR II TR EXO Dual 27.5" 2.4"
Predstavec:
Merida Expert TR 3D Forged Al6061, dĺžka 35mm, oversize objímka
Riadítka:
Merida Expert TR, Double Butted Al6061, šírka 760mm, prevýšenie 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
FSA No.57/55E
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusovú skrutku
Sedlovka:
Rock Shox Reverb Stealth teleskopická 30.9mm
Sedlo:
Prologo Nago X20
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
14,07kg

ONE-SIXTY 6000

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
430
470
TT - Horná rámová trubka (mm): 
563
597
632
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
100
110
125
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
65.3
65.3
65.3
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
430
430
430
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
6
6
6
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
562
562
562
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
717
736
766
S - STACK (mm): 
592
601
614
R - REACH (mm): 
415
445
475
WB - Rázvor kolies (mm): 
1166
1201
1237

ONE-SIXTY 6000

ONE-SIXTY CFA (2018)

Karbónový hlavný rámový trojuholník so zadnou stavbou z hliníkovej zliatiny 6016 a agresívnou enduro geometriou. Kónická hlavová trubka a osky kolies štandardu Boost zaručujú tuhosť kolies a precízne ovládanie. Vnútorné vedenie laniek s použitím „Smart Entry“ pre bezhlučnú prevádzku. Efektívny prenos sily zabezpečuje stredové zloženie BB92, systém zadného odpruženia „Float link“ poskytuje zdvih 165 mm.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať ovládačom na korunke vidlice, resp. na tele tlmiča. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

Superlight 16 Alloy

Vždy to môže byť ešte ľahšie…? Minimálne z hľadiska internej súťaže medzi hliníkovými zliatinami “Racelite 61” a “Prolite 66”, ktoré MERIDA používa pre výrobu rámov, je už konkurencia obrovská. Ale nová zliatina “Superlite 16 Alloy” posúva latku ešte vyššie. Táto špičková hliníková zliatina umožňuje použiť extrémne tenkostenné, pritom však stále vysokopevné trubky – predurčené pre náročné off-road nasadenie.

ONE-SIXTY 6000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.