One-Sixty 6000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

One-Sixty 6000

Odporučená cena:
4899.00€
Modelový rok:
2019
Rám:
One-Sixty CFA, zdvih zadnej stavby 165mm
Vidlica:
Rock Shox Lyrik RC, vzduchová, zdvih 170mm, X-Taper
Zadný tlmič:
Rock Shox Super Deluxe RCT, platform
Prehadzovač:
Sram GX Eagle
Radenie zadné:
Sram GX Eagle
Brzdové páky:
Sram Code R
Brzda predná:
Sram Code R, 200 mm
Brzda zadná:
Sram Code R, 180 mm
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Descendant 6K Eagle, 32z
Stredové zloženie:
Sram BB DUB PF MTB 92
Reťaz:
Sram GX Eagle
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss Spline M1900, 110x15mm/P, 148x12mm/Z, vnútorná šírka 30mm, 6 skrutiek, Sram XD
Kazeta:
Sram XG 1275 Eagle, 10-50z, 12s
Plášť predný:
Maxxis Minion DHR II, 27.5x2.4", skladací, TR EXO 3C
Plášť zadný:
Maxxis Minion DHR II, 27.5x2.4", skladací, TR EXO Dual
Predstavec:
Merida Expert TR, priemer 35mm, uhol 0°
Riadítka:
Merida Expert TR, šírka 780mm, prevýšenie 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
FSA No.57/55E Neck, 2191025712
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Rock Shox Reverb 1x, priemer 30.9mm, offset 0mm, zdvih 100mm/S, 150mm/ M,L
Sedlo:
Prologo Nago X20
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
14,0kg

One-Sixty 6000

geometria
Veľkosť rámu: 
S
M
L
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
430
470
TT - Horná rámová trubka (mm): 
563
597
632
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
100
110
125
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
65.3
65.3
65.3
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
430
430
430
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
6
6
6
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
562
562
562
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
717
736
766
S - STACK (mm): 
592
601
614
R - REACH (mm): 
415
445
475
WB - Rázvor kolies (mm): 
1166
1201
1237

One-Sixty 6000

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Superlight 16 Alloy

Vždy to môže byť ešte ľahšie…? Minimálne z hľadiska internej súťaže medzi hliníkovými zliatinami “Racelite 61” a “Prolite 66”, ktoré MERIDA používa pre výrobu rámov, je už konkurencia obrovská. Ale nová zliatina “Superlite 16 Alloy” posúva latku ešte vyššie. Táto špičková hliníková zliatina umožňuje použiť extrémne tenkostenné, pritom však stále vysokopevné trubky – predurčené pre náročné off-road nasadenie.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

One-Sixty 6000

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.