ONE-TWENTY 5000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

ONE-TWENTY 5000

Odporučená cena:
2390.00€  3549.00€ 
Modelový rok:
2016
Rám:
One-Twenty Lite CFA R12 [29/27]
Vidlica:
Rock Shox Sektor Gold RL Remote Air 15mm pevná oska Taper
Zadný tlmič:
Fox Float DPS Performance
Prešmykovač:
Shimano Deore double side swing
Prehadzovač:
Shimano XT SGS Shadow+
Radenie predné:
Shimano Deore-i
Radenie zadné:
Shimano Deore-i
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Shimano M506 180mm Centerlock
Brzda zadná:
Shimano M506 180mm Centerlock
Kľuky s prevodníkmi:
Shimano M627 36-22z[29]/38-24z[27]
Stredové zloženie:
Shimano Octalink
Reťaz:
KMC X10
Náboj predný:
Formula Centerlock 15x100mm pevná oska
Náboj zadný:
Formula Centerlock 12x142mm pevná oska
Ráfiky:
SunRingle Helix TR [29/27] (vhodné pre bezdušové použitie)
Kazeta:
Shimano CS-HG50-10 11-36z
Plášť predný:
Schwalbe Nobi Nic 2.25 PSC [29/27]
Plášť zadný:
Schwalbe Nobi Nic 2.25 PSC [29/27]
Predstavec:
Merida Pro OS 5
Riadítka:
Merida Pro OS 740mm Rise12mm
Gripy:
Merida Vise 135mm
Hlavové zloženie:
Big Conoid S-bearing
Sedlová objímka:
Ultralite Allen
Sedlovka:
teleskopická X-Fusion Hilo Strate
Sedlo:
Merida Sport Pro
Pedále:
XC Pro Alloy

ONE-TWENTY 5000

geometria
Veľkosť rámu: 
S(27.5)
M(27.5)
L(27.5)
M(29)
L(29)
XL(29)
ST - Sedlová trubka (mm): 
415
450
500
450
500
550
TT - Horná rámová trubka (mm): 
575
595
620
595
618
642
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
110
120
95
105
115
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
68
68
68
69
69
69
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
440
440
440
445
445
445
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
25
25
25
40
40
40
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
519
519
519
538
538
538
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
710
732
756
740
768
S - STACK (mm): 
589
593
603
615
624
633
R - REACH (mm): 
412
430
452
431
450
471
WB - Rázvor kolies (mm): 
1122
1142
1167
1144
1167
1191

ONE-TWENTY 5000

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Double stop

Zadné odpruženie často spôsobuje problémy s vedením laniek zadného radenia (napr. formovanie nadmerných oblúkov bowdenu, poškrabanie laku rámu, ťažší chod lanka, neželané samovoľné preradenie), ktoré sú spôsobené pohybom zadnej stavby počas jej stláčania. Vďaka dvojitému prerušeniu pomocou špeciálnych "Double Stop" ukončení zostáva dĺžka lanka vždy konštantná. Navyše, vďaka veľkému otvoru pre lanká v spodnej rámovej trubke dáva "Down Tube Exit" zbohom nepraktickej manipulácii s vnútorne vedenými lankami.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

ONE-TWENTY 5000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.