One-Twenty 600

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

One-Twenty 600

Odporučená cena:
1849.00€  2249.00€ 
Modelový rok:
2019
Rám:
One-Twenty Lite, zdvih zadnej stavby 120mm
Vidlica:
Rock Shox Sektor RL, vzduchová, zdvih 130mm, X-Taper
Zadný tlmič:
Rock Shox Deluxe RL, ovládanie uzamykania na tlmiči
Prehadzovač:
Sram NX Eagle
Radenie zadné:
Sram NX Eagle
Brzdové páky:
Shimano MT-500
Brzda predná:
Shimano MT-500, 180 mm
Brzda zadná:
Shimano MT-500, 180 mm
Kľuky s prevodníkmi:
Sram NX Eagle, 32z
Stredové zloženie:
Sram BB DUB PF MTB 92
Reťaz:
Sram NX Eagle
Náboj predný:
Shimano MT400-B, 110x15mm, 32d, Centerlock
Náboj zadný:
Shimano MT400-B, 148x12mm, 32d, Centerlock
Ráfiky:
Merida Expert TR, vnútorná šírka 29mm
Kazeta:
Sram NX 1230 Eagle, 11-50z, 12s
Plášť predný:
Maxxis Forekaster, [29/27.5"] x 2.35", skladací, TR EXO Dual
Plášť zadný:
Maxxis Forekaster, [29/27.5"] x 2.35", skladací, TR EXO Dual
Predstavec:
Merida Expert TR, priemer 35mm, uhol 0°
Riadítka:
Merida Expert TR, šírka 760mm, prevýšenie 20mm
Gripy:
Merida Comp EC
Hlavové zloženie:
FSA No.47/50, 2191027082
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Expert TR, priemer 30.9mm, offset 0mm, zdvih 100mm/S, 125mm/M,L,XL
Sedlo:
Merida Comp CC
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
14,91kg

One-Twenty 600

geometria
Veľkosť rámu: 
S(16") [27]
S(16") [29]
M(17.5") [29]
L(19") [29]
XL(20.5") [29]
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
400
440
480
520
TT - Horná rámová trubka (mm): 
570.6
572
592
614.4
636.8
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
95
95
105
115
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
66.8
67.3
67.3
67.3
67.3
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
75
75.5
75.5
75.5
75.5
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
430
435
435
435
435
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
21
40
40
40
40
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
522
541
541
541
541
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
697.3
707.3
729.6
759.4
786.8
S - STACK (mm): 
580.8
607.1
607.1
616.3
625.5
R - REACH (mm): 
415
415
435
455
475
WB - Rázvor kolies (mm): 
1130.1
1140.7
1160.7
1184.6
1208.4

One-Twenty 600

Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať ovládačom na korunke vidlice, resp. na tele tlmiča. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté.

NON-SLIP TIGHTENING

C-S Post Mount Disc

"Chain Stay Post Mount Disc" - Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-148 zadná pevná oska 'BOOST'

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt. Okrem toho, širšie osky a kľuky so širšou oskou stredového zloženia posúvajú reťazovú linku viac dovonka. Vďaka tomu je možné použiť extra krátke spodné vzpery zadnej stavby a geometria bicykla je citeľne obratnejšia.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

One-Twenty 600

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.