ONE-TWENTY 800

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

ONE-TWENTY 800

Odporučená cena:
1690.00€  2749.00€ 
Modelový rok:
2016
Rám:
One-Twenty Lite-D-single [29/27] BC A-Link R12
Vidlica:
Fox 34 Float Performance 130mm
Zadný tlmič:
Fox Float DPS Performance
Prehadzovač:
Sram GX 11
Radenie zadné:
Sram GX 11
Brzdové páky:
integrované
Brzda predná:
Shimano M615 180mm Centerlock
Brzda zadná:
Shimano M615 180mm Centerlock
Kľuky s prevodníkmi:
Sram S1000 28z[29]/30z[27]
Stredové zloženie:
Shimano Octalink
Reťaz:
KMC X11EL
Náboj predný:
Formula Centerlock 15x100mm pevná oska
Náboj zadný:
Formula Centerlock 12x142mm pevná oska 11
Ráfiky:
SunRingle Helix TR [29/27] (vhodné pre bezdušové použitie)
Kazeta:
Sram XG 1150 10-42z
Plášť predný:
Schwalbe Hans Dampf 2.35 TSC [29/27]
Plášť zadný:
Schwalbe Nobi Nic 2.25 PSC [29/27]
Predstavec:
Merida Pro Carbon OS 5
Riadítka:
Merida Pro OS 740mm Rise12mm
Gripy:
Merida Vise 135mm
Hlavové zloženie:
Big Conoid S-bearing
Sedlová objímka:
Hollow Allen
Sedlovka:
teleskopická X-Fusion Hilo Strate
Sedlo:
Prologo Kappa 3
Pedále:
XC Pro Alloy

ONE-TWENTY 800

geometria
Veľkosť rámu: 
S(27.5)
M(27.5)
L(27.5)
M(29)
L(29)
XL(29)
ST - Sedlová trubka (mm): 
415
450
500
450
500
550
TT - Horná rámová trubka (mm): 
575
595
620
595
618
642
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
110
120
95
105
115
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
68
68
68
69
69
69
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
440
440
440
445
445
445
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
25
25
25
40
40
40
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
519
519
519
538
538
538
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
710
732
756
740
768
S - STACK (mm): 
589
593
603
615
624
633
R - REACH (mm): 
412
430
452
431
450
471
WB - Rázvor kolies (mm): 
1122
1142
1167
1144
1167
1191

ONE-TWENTY 800

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Double stop

Zadné odpruženie často spôsobuje problémy s vedením laniek zadného radenia (napr. formovanie nadmerných oblúkov bowdenu, poškrabanie laku rámu, ťažší chod lanka, neželané samovoľné preradenie), ktoré sú spôsobené pohybom zadnej stavby počas jej stláčania. Vďaka dvojitému prerušeniu pomocou špeciálnych "Double Stop" ukončení zostáva dĺžka lanka vždy konštantná. Navyše, vďaka veľkému otvoru pre lanká v spodnej rámovej trubke dáva "Down Tube Exit" zbohom nepraktickej manipulácii s vnútorne vedenými lankami.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

HFS - Hydroforming System

Nie je to len nástroj, ako umelecky vytvarovať vonkajší vzhľad hliníkového rámu: kým mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvonku, komplexný koncept „Hydroformingu“ dosahuje želaný 3D tvar trubiek z hliníkovej zliatiny Prolite 66 pomocou vysokého tlaku horúceho oleja smerom zvnútra von. Použitý materiál: Prolite 6066 a Superlite 6016. Výsledok: vzrušujúce hliníkové rámy na najvyššej výkonnostnej úrovni.

M.O.R.E. Odpruženie

MERIDA Optimized Ride Engineering - Mení sa výkonnosť celoodpruženého systému so zmenou veľkosti rámu? Nemusí to tak byť! Vďaka technológii "M.O.R.E. Suspension" (MERIDA Optimized Ride Engineering) dosahujú všetky podporované jednočapové koncepcie pruženia do zdvihu 120 mm rovnako perfektnú kinematiku z hľadiska citlivosti a neutrality prenosu sily pri všetkých dostupných veľkostiach rámu.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Remote Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať pomocou „diaľkového ovládania“ umiestneného na riadítkach. Vďaka tomu je možné vidlicu a/alebo tlmič kedykoľvek uzamknúť bez toho, aby ste museli skladať ruky z riadítok. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté úplne intuitívnym spôsobom.

ONE-TWENTY 800

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.