ONE-TWENTY 8000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Galéria
  • Dostupnosť

ONE-TWENTY 8000

Odporučená cena:
3890.00€  5199.00€ 
Modelový rok:
2017
Rám:
One-Twenty Lite CFA (Carbon/HFS6066) R12-142mm [29/27]
Vidlica:
Rock Shox Pike RC Air 130mm 15x100mm [29/27]
Zadný tlmič:
Rock Shox Monarch RT3
Prehadzovač:
Sram X01 Eagle 12s
Radenie zadné:
Sram X01 Eagle
Brzdové páky:
Sram Guide RS
Brzda predná:
Sram Guide RS 180mm PostMount
Brzda zadná:
Sram Guide RS 180mm PostMount
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Descendant Carbon Eagle 30z[29] / 32z[27]
Stredové zloženie:
Sram Eagle
Reťaz:
Sram X01 Eagle
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss E 1700 Spline Two 25 FW IS [29/27]
Kazeta:
Sram X01 Eagle 10-50z
Plášť predný:
Continental Mountain King II 2.4 ProTection [29/27]
Plášť zadný:
Continental Mountain King II 2.4 ProTection [29/27]
Predstavec:
Merida Expert TR 35mm
Riadítka:
Merida Expert 760mm Rise15mm
Gripy:
Merida s jednou objímkou
Hlavové zloženie:
Big Conoid S-Bearing
Sedlová objímka:
Ultralite Allen
Sedlovka:
teleskopická Rock Shox Stealth Reverb 31.6mm s ovládaním na riadítkach
Sedlo:
Prologo Nago Evo X15
Hmotnosť :
12,9kg

ONE-TWENTY 8000

geometria
Veľkosť rámu: 
S(27.5)
M(27.5)
L(27.5)
M(29)
L(29)
XL(29)
ST - Sedlová trubka (mm): 
415
450
500
450
500
550
TT - Horná rámová trubka (mm): 
575
595
620
595
618
642
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
110
120
95
105
115
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
68
68
68
69
69
69
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
440
440
440
445
445
445
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
25
25
25
40
40
40
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
522
522
522
541
541
541
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
710
732
756
740
768
773
S - STACK (mm): 
589
593
603
615
624
633
R - REACH (mm): 
412
430
452
431
450
471
WB - Rázvor kolies (mm): 
1122
1142
1167
1144
1167
1191

ONE-TWENTY 8000

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

HFS - Hydroforming System

Nie je to len nástroj, ako umelecky vytvarovať vonkajší vzhľad hliníkového rámu: kým mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvonku, komplexný koncept „Hydroformingu“ dosahuje želaný 3D tvar trubiek z hliníkovej zliatiny Prolite 66 pomocou vysokého tlaku horúceho oleja smerom zvnútra von. Použitý materiál: Prolite 6066 a Superlite 6016. Výsledok: vzrušujúce hliníkové rámy na najvyššej výkonnostnej úrovni.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať ovládačom na korunke vidlice, resp. na tele tlmiča. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

ONE-TWENTY 8000

Dostupnosť

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.