ONE-TWENTY 8000

  • Parametre
  • Geometria
  • Technológie
  • Dostupnosť

ONE-TWENTY 8000

Odporučená cena:
4599.00€  5599.00€ 
Modelový rok:
2018
Veľkosti:
S(27.5);M(27.5);L(27.5);M(29);L(29);XL(29);
Rám:
One-Twenty CFA
Vidlica:
Rock Shox Pike RC 130mm vzduchová vidlica, X-Taper krk, 15mm pevná oska
Zadný tlmič:
Rock Shox Monarch RT3
Prehadzovač:
Sram X01 Eagle
Radenie zadné:
Sram X01 Eagle Trigger MMX objímka
Brzdové páky:
Sram Code RSC
Brzda predná:
Sram Code RSC hydraulická kotúčová brzda, 180mm kotúč
Brzda zadná:
Sram Code RSC hydraulická kotúčová brzda, 180mm kotúč
Kľuky s prevodníkmi:
Sram Descendant Carbon Eagle 32z [27,5"] / 30z [29"]
Reťaz:
Sram X01 Eagle
Náboj predný:
súčasť sady kolies
Náboj zadný:
súčasť sady kolies
Ráfiky:
DT Swiss Spline EX 1501 One 30 Boost 15x110/12x148mm pevné osky
Kazeta:
Sram X01 Eagle, 12s, 10-50z
Plášť predný:
Continental Mountain King II 2.4" ProTection [29/27]
Plášť zadný:
Continental Mountain King II 2.4" ProTection [29/27]
Predstavec:
Merida Expert TR 3D Forged Al6061, oversize objímka
Riadítka:
Merida Expert TR, Double Butted Al6061, šírka 760mm, prevýšenie 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové zloženie:
Merida M2339
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusovú skrutku
Sedlovka:
Rock Shox Reverb Stealth teleskopická 31.6mm
Sedlo:
Prologo Nago X20
Pedále:
nie sú súčasťou
Hmotnosť :
12,9kg

ONE-TWENTY 8000

geometria
Veľkosť rámu: 
S(27.5)
M(27.5)
L(27.5)
M(29)
L(29)
XL(29)
ST - Sedlová trubka (mm): 
415
450
500
450
500
550
TT - Horná rámová trubka (mm): 
575
595
620
595
618
642
HT - Dĺžka hlavovej trubky (mm): 
105
110
120
95
105
115
HTA - Uhol hlavovej trubky (°): 
68
68
68
69
69
69
STA - Uhol sedlovej trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
75
75
75
CS - Dĺžka zadnej stavby (mm): 
440
440
440
445
445
445
BD - Výška stredového zloženia (mm): 
25
25
25
40
40
40
FO - Dĺžka vidlice (mm): 
522
522
522
541
541
541
SH - Výška rámu v mieste obkročenia (mm): 
710
732
756
740
768
773
S - STACK (mm): 
589
593
603
615
624
633
R - REACH (mm): 
412
430
452
431
450
471
WB - Rázvor kolies (mm): 
1122
1142
1167
1144
1167
1191

ONE-TWENTY 8000

ONE-TWENTY CFA (2018)

Karbónový hlavný rámový trojuholník využívajúci technológiu „Nano Matrix“ pre výnimočnú odolnosť voči nárazom. Vnútorné vedenie laniek s použitím „Smart Entry“ pre bezhlučnú prevádzku. Kónická hlavová trubka a 142x12mm pevná zadná oska dodávajú rámu tuhosť. Zadná stavba z trikrát ťahaných trubiek z hliníkovej zliatiny 6066. Zadný systém odpruženia „Float Link“ bicyklu poskytuje 120mm zdvih.

15-110 pevná predná oska 'BOOST'

Nový štandard Boost – širšie osky kolies; 110 mm vpredu a 148 mm vzadu.

Vďaka väčšej šírke nábojov kolies o 6 mm je uhol špíc voči ráfiku menej ostrý, čo má za následok tuhšie a pevnejšie koleso. Obzvlášť pri 29-kových a 650b+ kolesách a v kombinácii s príslušnou pevnou oskou, ktorá takisto zvyšuje tuhosť, je to veľmi žiadaný efekt.

 

12-142 Zadná pevná oska

12mm pevná oska so šírkou 142 mm.

Pevná oska na prednom a/alebo zadnom kolese poskytuje rôzne výhody: okrem vysokej torznej tuhosti zaručuje jednoduchú montáž kolesa a zároveň zachováva ideálnu pozíciu brzdového kotúča. Pretože na rozdiel od riešenia s klasickými rýchloupinákmi je pozícia kolesa vo vidlici vždy presne rovnaká. Pri demontáži kolesa si nevyžaduje žiadne náradie.

Post-Mount Disc

Vďaka priamemu uchyteniu bŕzd cez rozhranie “Post Mount” na zadnú stavbu rámu je nastavenie bŕzd v porovnaní so systémom IS (International Standard) omnoho jednoduchšie. S použitím vhodného adaptéra pre rozličné veľkosti kotúčov sa brzdy „Post Mount“ dajú jednoducho prispôsobiť individuálnym preferenciám a požiadavkám.

Lock Out

Funkciu pruženia vidlice a/alebo tlmiča vášho bicykla je možné zablokovať ovládačom na korunke vidlice, resp. na tele tlmiča. Režim s uzamknutým pružením sa ideálne hodí pri jazde na hladkých povrchoch alebo pri agresívnych šprintoch/útokoch – a to nielen v strmých stúpaniach. Keď sa terén znova zhorší, môže byť pruženie znova zapnuté.

Di2 Ready

Podobne ako profesionálni cyklisti WorldTour, stále viac a viac cestných cyklistov vsádza na elektronické systémy radenia Shimano Di2, ktoré sú charakterizované vysokou spoľahlivosťou a efektívnou funkčnosťou bez námahy. Bicykle a rámy so symbolom "Di2 Ready" sú optimálne pripravené pre inštaláciu tejto technológie - špeciálne z hľadiska možnosti upevnenia batérie v sedlovke alebo v krku prednej vidlice.

Smart Entry

Vnútorné vedenie káblov privedené čo najbližšie ku dokonalosti: Zatiaľ čo konvenčné riešenia majú nevýhodu, že káble sa môžu vo vnútri rámu pohybovať, náš systém SMART ENTRY ich upne v napnutom stave. Vďaka tomuto riešeniu si môžete byť istí, že klepanie káblov o stenu rámu vás nebude rušiť ani v náročnom teréne. A vďaka tomu, že vstupy káblov sú vymeniteľné, dajú sa použiť všetky možné štandardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...

Down Tube Exit

Nestačí len viesť káble a hadičky vnútrom rámu, kde sú chránené. Pre jednoduchú údržbu a výmenu káblov a hadičiek je užitočné mať k nim aj jednoduchý prístup. Technológiou “Down Tube Exit” vytvorila MERIDA vizuálne pekný servisný prístupový bod v mieste pred oblasťou stredového zloženia pre ľahký prístup k všetkým vnútorným lankám a hadičkám.

Internal Cable

Najmä v posledných rokoch sa trend viesť čo najviac káblov vnútrom rámu bicykla presadzoval čoraz silnejšie. Stále viac a viac našich bicyklov má lanká a hadice vedené  vnútrom rámu – čím dosahujú “čistý” vzhľad. Káble vstupujú a vystupujú z rámu cez prechodky, ktoré nerušia vzhľad bicykla a lanká a káble chránia pred vlhkosťou a nečistotami.

Float Link

Táto konštrukcia odpruženej zadnej stavby využíva tzv. "plávajúci" tlmič: spodný montážny bod tlmiča sa pohybuje spolu so systémom a ponúka tak veľmi citlivú charakteristiku odozvy. Zároveň toto riešenie umožňuje inžinierom ovplyvniť pomer prepákovania a progresiu zdvihu zadnej stavby optimálnym spôsobom. V praxi tak "Float Link" prináša pocit vyššieho zdvihu, ako je skutočne k dispozícii. Navyše, zrušenie uchytenia tlmiča k rámovému trojuholníku dodáva bicyklu čistý vzhľad.

Smooth Welding

Okrem výbornej funkčnosti ponúkajú rámy MERIDA aj presvedčivý vzhľad. Použitie špeciálnej zváracej technológie „Smooth Weldiing“ umožňuje vytvárať hladké zvary bez dodatočného opracovania a zoslabenia zvareného miesta.

X-Taper hlavová trubka

To najlepšie z dvoch svetov: kužeľovitá hlavová trubka, s väčším priemerom v spodnej časti a hmotnosť šetriacim menším priemerom v hornej časti. “X-Taper” hlavové trubky sú vždy osadené vidlicami s kužeľovitým krkom alebo s použitím príslušného adaptéra. Výsledkom je vynikajúca tuhosť a precízne ovládanie aj v tých najťažších podmienkach a bez neželaného nárastu hmotnosti rámu.

AWS

Anti Wrinkle System - Vďaka svojim technologickým vlastnostiam otvára karbón dizajnérom a vývojárom mnoho vynikajúcich možností, aké pre výrobu bicyklov neponúka žiaden iný konštrukčný materiál. Štruktúra jeho vonkajšieho povrchu je naozaj fascinujúca, ale ako to vyzerá vnútri rámu? MERIDA vkladá do foriem špeciálne 3D silikónové vložky, ktoré výrazne znižujú tvorbu vrások na vnútorných stenách rámu. Výsledkom je vyššia tuhosť a odolnosť a zároveň aj nižšia hmotnosť.

Nano-Matrix Carbon

Bicykle s karbónovým rámom sú vzhľadom na ich určenie často vystavované nadmernému namáhaniu. Pre zvýšenie kvality použitého materiálu používa MERIDA túto prémiovú technológiu: epoxidová živica je obohatená o špeciálne nanočastice, ktoré spevňujú jej štruktúru. Týmto spôsobom sa dá úspešne zvýšiť odolnosť finálneho výrobku proti nárazu až o 40 %.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková zliatina 6066 poskytuje veľmi vysokú pevnosť a zároveň nízku hmotnosť. Super ľahké trubky s trikrát ťahanou hrúbkou stien umožňujú docieliť jednak vzrušujúci výsledný tvar, ale najmä optimálny pomer tuhosti ku hmotnosti (STW Ratio). Pre jednotlivé časti rámu vždy aplikujeme toľko materiálu, koľko je potrebné, aby zvládli záťaž a nárazy, ktorým sú vystavované – takto nie je ani jeden gram materiálu nadbytočný.

ONE-TWENTY 8000

Vyhľadajte najbližšieho predajcu

kde-nakupit
Právo na zmenu špecifikácií, dizajnu a cien vyhradené.

Otázka na produkt

CAPTCHA
Táto otázka slúži na overenie, že ste človek a bráni šíreniu spamu.